![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#23 |
|
صياد قديم
|
انا عن نفسي واخد عهد علي نقسي ويمكن في ناس هنا في المنتدي عارفة كدة ، اني مش هشتري دلوقتي خالص حتي لو اضطريت اني اطبق الحملة دي لوحدي وكل الناس تشتري بردو عامل اضراب عن الشراء من شهر واكتر ومش هشتري غير لما الأسعار تتعدل (أو ألاقي الروم) وقررت اني اطبق المبدأ المشهور : محاربة الغلاء بالإستغناء
موضوع جميل ومهم .. أشكرك خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــع
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| المقاطعه مستمره |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سعر المسدس الحى | ابو زياد | سوق المنتدى | 1 | 11-04-02 05:28 PM |
| أسعار ال 9 ملي الحي؟ | ن123 | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-03-09 11:30 PM |
| سعر المسدسات الحى | SIGSAUER P226 | محدثات الصوت | 5 | 11-03-01 11:06 PM |
| معلومات عن تراخيص السلاح فى مصر للمصريين والاجانب | هشام سمير | الصيد العام | 10 | 10-08-01 12:43 AM |