![]() |
|
|
#9 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 172
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
كلامك تمام وعشره على العشره بس فى ملحوظه المفروض العضو المحترم يكون محترم فى بيعه وشرائه يعنى ميمصش دم اخواته فى المنتدى حته خرطوم ب 750 او اله حاده ب 250 احنا فى شيكاغو يعم هيحسبوا الناس بالدولار وافتكر فى موقف فى المنتدى حاب يبيع سلعته باضعاف تمنها وحصل موقف محرج والكل شافه والله المستعان
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| للاسف المدفع بتاعى للبيع لظروف ماليه | محمد رضا العبد | سوق المنتدى | 20 | 11-02-23 08:24 PM |