![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 250
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
اقتباس:
بس انا فضلت الكويك لانها نظام عتلة سفلية وانا بفضل البنادق العتلة لانها معمرة اكتر من الكسر لان الكسر مع مرور الوقت من الممكن يحدث اعوجاج بسيط للماسور مما يؤدى الى انحراف الرشة اخيرا انا سئلت على المارفيك عند اشرف عاذر (الصياد المصرى - التوفيقية ) مكنتش موجودة الكلام دة من حوالى 3 اسابيع و يوجد عندة بندقية واحدة كويك ب4500ج بالعافية |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ممكن بندقية رمسيس نمرة 2 | saheremara | البنادق الهوائيه | 10 | 11-05-05 09:32 PM |
| هل البنادق نمرة اتنين بتضرب رش نمرة واحد؟ | m.elshinawy | الصيد العام | 10 | 11-04-28 12:00 PM |
| (بلوة )توث | عبــ الله ــد @ | الصيد العام | 5 | 11-04-25 12:24 AM |
| ممكن مساعدة عايز اشتري بندقية رش نوركا جيت نمرة 2 | حسام مصطفى | سوق المنتدى | 2 | 10-05-28 12:19 AM |
| ممكن حد يفدنا عن البنادق نمرة 3 | احمد عزيز | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 10-04-10 01:17 PM |