![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
السادة الأفاضل .. أولا شكرا لكم جميعا علي مشاركتكم.
و لكن الموضوع كان مطروح للأستفتاء بمنتهي الحيادية .. و أنا عن نفسي الثلاث أماكن بعيدة عن مسكني و خاصة الربوة .. فأنا أسكن بجسر السويس ... يعني وسط البلد المكان الأفضل أو مدينة نصر ( فندق النصر للقوات المسلحة ) ... و كما قلت مسبقا الموضوع كان مطروح للإستفتاء .. أرجو من سيادتكم الحضور ... و إن شاء الله الإجتماعات القادمة نجد حلا وسط للمكان. و شكرا لسيادتكم مرة أخري و بالتوفيق.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الموضوع طرح للمناقشة وأخذ رأى الأغلبية وتم تحديد المكان, يبقى نلتزم جميعا بالإختيار ونبتدى الرابطة بطريقة منظمة علشان تكمل ان شاء الله انا ساكن فى جسر السويس والمكان بعيد ومع ذلك ان شاء الله هاكون موجود ماحنا بنطلع للصيد فى أماكن أبعد من ذلك . ايه المشكلة ؟؟؟؟؟ خالص تحياتى
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
المكان الذي حضرتك تم اختيارة اصلا مالوش موصلات معروفة للجميع 1 2- الواضح ان في عدد كبير ميعرفش الطريق اصلاا !!!! 3- لازم نجط في الاعتبار معايير مكان التقابل يعني ( طريقة الوصول الموصلات مترو وتا افضل طريقة للوصول لاي مكان حاليا - يكون في منطقة معلومة للاغلبية - ولكن الذي حدث ان الربوة دي من الواضح انها في حتة مش مشهوة علي الاقل للناس التي مش بتخرج كتير ؟؟؟ ثانيااا علي الدائري يعني اسواء مكان ممكن تروح بالموصلات - تلات مفيش مترو قريب ليها والمترو هو افضل وسيلة للربط بين اكبر عدد ممكن من الاماكن فهمت احنا اصلا بنكلم في اة
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة. | braveheart | الصيد العام | 150 | 11-08-21 03:30 PM |
| لا أمس من عمر الزمان ولا غد .. جمع الزمان فكان يوم رضاكى. | rock | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 15 | 11-06-03 02:53 PM |
| برجاء الرد للأهمية | tomcruies_egy | ادوات الصيد الثقيله | 23 | 11-04-27 02:04 AM |
| تقرير ملخص عن الإجتماع الأول للرابطة. | braveheart | الموضوعات العامه | 50 | 11-04-10 10:09 AM |
| سوال للأهمية | deeb_no_comment | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-02-09 04:26 PM |