![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
كلامك مظبوط 100% يا كيمو كونو ونفس الكلام قولتوهولو في الموضوع التاني الي هو عامله وبعدين انا مش عارف ليه حضرته عامل موضوعين بيسأل فيهم سؤال واحد ؟
عموما المسدس ده ناس بتقول انه بيعلق مع الطلقات الألماني وكويس مع الطلقات التركي وده راجع لاختلاف طفيف في فرق المقاسات بين الطلقات الألماني والتركي ، فنلاحظ ان الألماني ممكن تحشر اما التركي (سالكة) زي ما بيقولو ، وانا ارجحلك البي 4 اكتر منه بصراحة . خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــع
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
اولا كل عام وانتم طيبون تانيا لا قول يقال بعد قولكم وكلام الخبير المتمن و والمصفى القضائى للمنتدى استاذ افوكاتو ههههه انا طبعا بمسى عليك واشكر ليك مداخلاتك الطيبة وموضوعاتك المتميزة وخصوصا مسدسات الايس كريم بالنسبة لسؤال الاخ الفاضل المسدس الجاب من تجارب الاعضاء السابقة فية مشكلة حشر طلقات مع الالمانى ولكن شغال كويس مع التركى كما قال الاخ افوكاتو تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ان شاء الله نويت اشتري bruni gap تقليد الجلول و ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس بسرعه لو سمحتوا | prince of war | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 11-04-25 05:26 PM |
| ارجو الافادة من الخبراء فى ماسورة بندقية (ارجو الرد بسرعه) | DeCo | الورشة | 0 | 11-04-07 04:34 PM |
| هل هى خطر .. اراء الخبراء | islamz | ادوات الصيد الثقيله | 20 | 11-03-28 09:07 PM |
| المسدس الأسطوره الجلوك النمساوي (عندما يتحدث الجمال) | mr vigo | ادوات الصيد الثقيله | 21 | 11-03-14 11:52 AM |
| عايز اراء الخبراء في المسدس الرش دة لو سمحتوا | karkar | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 11-03-06 08:57 PM |