الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-25, 07:06 PM   #1
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس bruni gap تقليد الجلوك و خاصه راي استاذ بدر و سعاده القنصل

كلامك مظبوط 100% يا كيمو كونو ونفس الكلام قولتوهولو في الموضوع التاني الي هو عامله وبعدين انا مش عارف ليه حضرته عامل موضوعين بيسأل فيهم سؤال واحد ؟
عموما المسدس ده ناس بتقول انه بيعلق مع الطلقات الألماني وكويس مع الطلقات التركي وده راجع لاختلاف طفيف في فرق المقاسات بين الطلقات الألماني والتركي ، فنلاحظ ان الألماني ممكن تحشر اما التركي (سالكة) زي ما بيقولو ، وانا ارجحلك البي 4 اكتر منه بصراحة .
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــع
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-25, 07:15 PM   #2
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس bruni gap تقليد الجلوك و خاصه راي استاذ بدر و سعاده القنصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
كلامك مظبوط 100% يا كيمو كونو ونفس الكلام قولتوهولو في الموضوع التاني الي هو عامله وبعدين انا مش عارف ليه حضرته عامل موضوعين بيسأل فيهم سؤال واحد ؟
عموما المسدس ده ناس بتقول انه بيعلق مع الطلقات الألماني وكويس مع الطلقات التركي وده راجع لاختلاف طفيف في فرق المقاسات بين الطلقات الألماني والتركي ، فنلاحظ ان الألماني ممكن تحشر اما التركي (سالكة) زي ما بيقولو ، وانا ارجحلك البي 4 اكتر منه بصراحة .
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــع
الاخوة الافاضل
اولا كل عام وانتم طيبون
تانيا لا قول يقال بعد قولكم وكلام الخبير المتمن و والمصفى القضائى للمنتدى استاذ افوكاتو ههههه
انا طبعا بمسى عليك واشكر ليك مداخلاتك الطيبة وموضوعاتك المتميزة وخصوصا مسدسات الايس كريم
بالنسبة لسؤال الاخ الفاضل
المسدس الجاب من تجارب الاعضاء السابقة فية مشكلة حشر طلقات مع الالمانى ولكن شغال كويس مع التركى كما قال الاخ افوكاتو
تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-25, 07:25 PM   #3
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس bruni gap تقليد الجلوك و خاصه راي استاذ بدر و سعاده القنصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
الاخوة الافاضل
اولا كل عام وانتم طيبون
تانيا لا قول يقال بعد قولكم وكلام الخبير المتمن و والمصفى القضائى للمنتدى استاذ افوكاتو ههههه
انا طبعا بمسى عليك واشكر ليك مداخلاتك الطيبة وموضوعاتك المتميزة وخصوصا مسدسات الايس كريم
بالنسبة لسؤال الاخ الفاضل
المسدس الجاب من تجارب الاعضاء السابقة فية مشكلة حشر طلقات مع الالمانى ولكن شغال كويس مع التركى كما قال الاخ افوكاتو
تحياتى
يا استاذنا العفو ده انا تلميذك ، وانت للي علمتني بأرائك وخبرتك وانا نقطة جنب اسمك
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ان شاء الله نويت اشتري bruni gap تقليد الجلول و ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس بسرعه لو سمحتوا prince of war ادوات الصيد الثقيله 1 11-04-25 05:26 PM
ارجو الافادة من الخبراء فى ماسورة بندقية (ارجو الرد بسرعه) DeCo الورشة 0 11-04-07 04:34 PM
هل هى خطر .. اراء الخبراء islamz ادوات الصيد الثقيله 20 11-03-28 09:07 PM
المسدس الأسطوره الجلوك النمساوي (عندما يتحدث الجمال) mr vigo ادوات الصيد الثقيله 21 11-03-14 11:52 AM
عايز اراء الخبراء في المسدس الرش دة لو سمحتوا karkar بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 13 11-03-06 08:57 PM


الساعة الآن 01:09 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir