![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 507
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() |
- الحقيقة بيشتغل مع الطلق التركى احسن من الالمانى
- الحقيقة بيشتغل مع الطلق التركى احسن من الالمانى ؟؟؟؟؟؟ بس يحتاج نظافة كتير - وهو مسدس جيد بس مش من احسن مسدسات السوق يتفوق علية البرونى بى 4 والبلو 06 والريتاى بارون. - تحياتى
__________________
" لابد ان تكون ذئبا حتى لا تأكلك الثعالب " |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ان شاء الله نويت اشتري bruni gap تقليد الجلول و ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس بسرعه لو سمحتوا | prince of war | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 11-04-25 05:26 PM |
| ارجو الافادة من الخبراء فى ماسورة بندقية (ارجو الرد بسرعه) | DeCo | الورشة | 0 | 11-04-07 04:34 PM |
| هل هى خطر .. اراء الخبراء | islamz | ادوات الصيد الثقيله | 20 | 11-03-28 09:07 PM |
| المسدس الأسطوره الجلوك النمساوي (عندما يتحدث الجمال) | mr vigo | ادوات الصيد الثقيله | 21 | 11-03-14 11:52 AM |
| عايز اراء الخبراء في المسدس الرش دة لو سمحتوا | karkar | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 11-03-06 08:57 PM |