![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مصرى ايه يا باشا المصرى اللى فيه بس هو التفه
تفبل مرورى
__________________
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
الاب الروحي للمنتدى
|
الله يحظك أخي الحبيب الأستاذ بووفوريفر...موتني على نفسي من الضحك...عندك حق والله ده واد مقرف قوي...باين عليه صايع من حواري شيكاغو...الشكل والصوت خواجة...والفعل مافيش أصيع من كده...مش قادر يوقف التصوير لما يقضي حاجته...ولا حتى يعمل مونتاج ويحذف القرف ده...حاجة تجيب العيا...باين عليه عنده سل...اللهم إحفظنا والسامعين...لأ ومصر ييجي قدام الكاميرا ويتنيل يقرفنا...الله يقرفه زي ما قرفنا في عيشتنا...على فكرة ده باين عليه ولا خواجه ولا حاجة من دي...ده شكله كده من بتوع الثورة المضادة...غاويين قرف...جتهم قرف...مشكور أخي الحبيب الأستاذ مصطفي بركة...ضحكتنا قبل النوم...وما أخبيش عليك...الواد ده قرفنا بصحيح...من فضلك...لا نريد المزيد...ولو عندك من ده كتير بلاش تتعب نفسك...كفاية الشرح وبلاش الفيديو...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ان الاب الروحى للمنتدى ذكر اسمى بجد انت خلتنى انام مبسوط والله مع الشكر لصاحب الموضوع لانه السبب
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 614
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الله يحظك أخي الحبيب الأستاذ بووفوريفر...موتني على نفسي من الضحك...عندك حق والله ده واد مقرف قوي...باين عليه صايع من حواري شيكاغو...الشكل والصوت خواجة...والفعل مافيش أصيع من كده...مش قادر يوقف التصوير لما يقضي حاجته...ولا حتى يعمل مونتاج ويحذف القرف ده...حاجة تجيب العيا...باين عليه عنده سل...اللهم إحفظنا والسامعين...لأ ومصر ييجي قدام الكاميرا ويتنيل يقرفنا...الله يقرفه زي ما قرفنا في عيشتنا...على فكرة ده باين عليه ولا خواجه ولا حاجة من دي...ده شكله كده من بتوع الثورة المضادة...غاويين قرف...جتهم قرف...مشكور أخي الحبيب الأستاذ مصطفي بركة...ضحكتنا قبل النوم...وما أخبيش عليك...الواد ده قرفنا بصحيح...من فضلك...لا نريد المزيد...ولو عندك من ده كتير بلاش تتعب نفسك...كفاية الشرح وبلاش الفيديو...خالص تحياتي.. والله عندك حق ياحضرات القنصل هوا فعلن قرفنا بلى هوا عمال يعمالو ده طيب تف بعيد عن الكمرا والاهو لازم ادام الكمرا بس بجد تعليق حضرتك انتا الاستاز بووفوريفر اشد التعليقات الى اتكتبت بجد جمدين جدان وربنا يكرمكم على الاضحض الى اناضحكتو بساببكو
__________________
من حبنا حبناه سار متعنا متاعو :pوامن كرهنا كرهناه يحرم علينا اجتماعو |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حاجه غريبه بجد والله | احمد رافت | سوق المنتدى | 2 | 11-03-17 11:23 PM |
| مـــــــــش فاهم اى حاجه خالص ســــــــاعــــــــدونى.. | shuter | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 10-03-10 08:32 AM |
| حاجه مهمه فى الرمسيس رقم2 | هاوى صيد | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 10-02-21 10:46 AM |
| محدش يجازف وياخد حاجه معاه | noricawy isa | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 09-05-01 04:27 PM |