الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-19, 09:04 PM   #10
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
على قولك حبيب قلبي ولا تكثر...لقمة صغيورة تكفينا وتشبعنا...إحنا خايفين عليك وبنخفف عنك...وإنت مصر وعايز تدبس نفسك...أهم شيئ لمتنا وجمعتنا مع بعض...إحنا مش رايحين علشان ناكل...رغم إن اليوم ده هانكون كلنا صائمين مخصوص علشان عزومتك...ما ينفعش تتكبد كل هذه المصاريف وبعدين كله يترمي...ده حتي يبقي حرام وبطر على النعمة...وماتخافش وماتعولش هم...مش هانسيبك وهانساعدك...ونرتب لك الترابيزات ونرص الأطباق والأكواب...نحن أخوة وتجمعنا أسرة واحدة...ولازم نقف مع بعض...ده إنت أبو الواجب والأصول...ونفسنا نخدمك ونرد لك ولو جزء من جمايلك علينا يا أبو الكرم والذوق كله...حبيب قلبي يا أبو بدر...دائما عامر...وخالص تحياتي...
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
طيب برضة مقولتليش طبق سعادتك المفضل ههههههههه
تحياتى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
الله يبارك فيك حبيب قلبي...المهم تكون أكييل علشان ما تزعلش عمك بدر منك...وعلشان نضمك للجروب بتاعنا لازم تثبت ده عمليا وتخلص كل إللي يتحط قدامك...أحنا شعارنا...الطبق يدعو للاعقه...يعني ما تسيبش حاجة...ولا فتفوتة...ما نقدرش على زعل حبيبنا الغالي...علشان يعرف محبته ومعزته عندنا وفي قلوبنا قد إيه...عمالين نعمله دعاية وبنجمعله في الناس أهه...ومش أي ناس...الأكيلة وبس وإللي ليهم وزن وحضور ملحوظ...خالص تحياتي...
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka مشاهدة المشاركة
سيادة القنصل احب اقولك ان ابو بدر لو شافنى باكول هيحلف ميعزمش حد تانى ههههههههههههههههههههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
والله حبيب قلبي إنت كده بتحرجني...إنت راجل أكييل وبتفهم في الأكل كويس على رأي أخي وحبيبي ودفعتي المرحوم الفنان رياض القصبجي...ذواقة...هأسيبها لذوقك وفنك في التنويع وخصوصا فواتح الشهية...بس ما تكترش عن ترابيزة واحدة...علشان أقدر أروح أتعشى مع الأولاد...ودائما عامر حبيب قلبي...خالص تحياتي...
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
ما تقولش كده حبيب قلبي ليزعل منك...أنا عارفه كويس حساس قوي...خللي بالك والنبي...ما بنصدق يرضي عنا...خالص تحياتي...


شكرا لمشاركتكم جميعا ... و نلتقي علي خير إن شاء الله ..
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أية أفضل مسدس صوت من ناحية الشكل و الصوت و توافر الطلقات (أستفتاء للجميع) Zero محدثات الصوت 30 11-04-30 11:21 AM
تقرير ملخص عن الإجتماع الأول للرابطة. braveheart الموضوعات العامه 50 11-04-10 10:09 AM
الهجوم الثانى على العبور man.man115 صور وفيديو الصيد ورحلاته 7 11-02-07 12:15 PM
التمويه - الجزء الثاني msgm الورشة 5 10-03-10 01:44 PM
أستفتاء رأى القناص بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 7 08-08-16 04:28 PM


الساعة الآن 04:52 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir