الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-18, 05:01 PM   #1
osamaboha
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية osamaboha
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 8
osamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى osamaboha إرسال رسالة عبر Skype إلى osamaboha
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

يعني انا علي كدة لو جيت بعت البندقية التل مجري بتاعتي هبيعها علي 2000 ج انا مستعد ابيعها دلوقت حالا وللعلم بندقيتي نمره 2 مفيهاش ولا خدش وقويه طبعا دا انا اصطدت بيها حمام بري في ارتفاع عماره 10 ادوار في وسط البلد ولو عايزين صور عنيا .......
osamaboha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-18, 05:06 PM   #2
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamaboha مشاهدة المشاركة
يعني انا علي كدة لو جيت بعت البندقية التل مجري بتاعتي هبيعها علي 2000 ج انا مستعد ابيعها دلوقت حالا وللعلم بندقيتي نمره 2 مفيهاش ولا خدش وقويه طبعا دا انا اصطدت بيها حمام بري في ارتفاع عماره 10 ادوار في وسط البلد ولو عايزين صور عنيا .......


بسكوب ولا من غير سكوب ؟؟؟
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-18, 05:13 PM   #3
osamaboha
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية osamaboha
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 8
osamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى osamaboha إرسال رسالة عبر Skype إلى osamaboha
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة
بسكوب ولا من غير سكوب ؟؟؟


لا الحمد الله من غير سكوب لان البندقية فعلا نشانها دقيق
osamaboha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-18, 05:14 PM   #4
aaaa2000
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 79
معدل تقييم المستوى: 6
aaaa2000 مستواه غير معروف
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamaboha مشاهدة المشاركة
يعني انا علي كدة لو جيت بعت البندقية التل مجري بتاعتي هبيعها علي 2000 ج انا مستعد ابيعها دلوقت حالا وللعلم بندقيتي نمره 2 مفيهاش ولا خدش وقويه طبعا دا انا اصطدت بيها حمام بري في ارتفاع عماره 10 ادوار في وسط البلد ولو عايزين صور عنيا .......
ممكن توضح لنا الفرق بين بندقيتك والبندقيه المعروضه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
aaaa2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-18, 05:17 PM   #5
osamaboha
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية osamaboha
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 8
osamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى osamaboha إرسال رسالة عبر Skype إلى osamaboha
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aaaa2000 مشاهدة المشاركة
ممكن توضح لنا الفرق بين بندقيتك والبندقيه المعروضه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
انا بندقيتي lg 15 مكملتش معايا شهر
osamaboha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-18, 05:22 PM   #6
aaaa2000
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 79
معدل تقييم المستوى: 6
aaaa2000 مستواه غير معروف
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamaboha مشاهدة المشاركة
انا بندقيتي lg 15 مكملتش معايا شهر
طيب ما اللى معروضه برضوا lg 15
aaaa2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-18, 05:53 PM   #7
osamaboha
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية osamaboha
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 8
osamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى osamaboha إرسال رسالة عبر Skype إلى osamaboha
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aaaa2000 مشاهدة المشاركة
طيب ما اللى معروضه برضوا lg 15
انا بهزر يااخي انا مقدرش ابيع حبيبتي مادام انا مبسوط منها والحمد الله والله واكبر ....يبقي اية اللي هيخليني هبيعها ...دا انا بصتاد بيها من مسافات من غير سكوب امال لو ركبت سكوب هعمل بيها احلي شغل بس الصيد بالنشينكاه ممتع ومهاره
osamaboha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-18, 06:50 PM   #8
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamaboha مشاهدة المشاركة
انا بهزر يااخي انا مقدرش ابيع حبيبتي مادام انا مبسوط منها والحمد الله والله واكبر ....يبقي اية اللي هيخليني هبيعها ...دا انا بصتاد بيها من مسافات من غير سكوب امال لو ركبت سكوب هعمل بيها احلي شغل بس الصيد بالنشينكاه ممتع ومهاره
ماشى يا عم بالف هنا و شفا وربنا يهنىء سعيد ب سعيدة
__________________


سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-18, 06:48 PM   #9
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: بندقيه تل مجرى عتله نمره 2 حاله جيده جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamaboha مشاهدة المشاركة
يعني انا علي كدة لو جيت بعت البندقية التل مجري بتاعتي هبيعها علي 2000 ج انا مستعد ابيعها دلوقت حالا وللعلم بندقيتي نمره 2 مفيهاش ولا خدش وقويه طبعا دا انا اصطدت بيها حمام بري في ارتفاع عماره 10 ادوار في وسط البلد ولو عايزين صور عنيا .......
يا ا/ اسامة جديدة ب 2000 جنية ازاى بتاعة حضرتك تبقى مستعملة و ب 2000 جنية برضة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________


سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مساعده بخصوص تل مجرى عتله tiesto بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 18 11-04-01 02:54 AM
بندقيه سلافيا 631 حاله ممتازه hunter1 البنادق الهوائيه 17 11-03-22 09:33 AM
مطلووووب بندقية رمسيس نمره واحد بحاله جيده osamaboha البنادق الهوائيه 3 11-02-28 01:16 AM
(((( بندقيه رقم 2 للبيع حاله ممتازه )))) الطحاوى بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 4 10-05-07 08:58 AM
(((( بندقيه رقم 2 للبيع حاله ممتازه )))) الطحاوى البنادق الهوائيه 7 10-05-07 08:57 AM


الساعة الآن 12:57 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir