![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: دمنهور-اسكندريه
المشاركات: 87
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
على فكره انا مش مع حضرتك خالص انا شفت الطقم ده عند فتح الله وهو فى علبه فضى ده روعه وبعدين دى اصلن هوايه وتنضيف السلاح متعه انا مش فاهم ازاى حضرتك مش مقدرها و شكل العلبه بس يفرح القلب خلاف بقه انها تصلح لجميع البنادق الرش والخرطوش والمسدسات كلها حيه او صوت وده راى شخصى والله اعلم
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ممكن مكان بيبيع كرال نركي في الاسكندريه بالاسعار الطبيعيه | hemi afifi | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 9 | 11-06-04 12:26 PM |
| مطلوب مسدس ساقيه مونديال الايطالي القديم او اي حاجه ساقيه بسعر معقول | hemi afifi | محدثات الصوت | 9 | 11-05-24 01:07 PM |
| مطلوب برونى 96 أو كيمار 911 بسعر معقول | m1911searchanddestroy | سوق المنتدى | 1 | 10-06-30 10:15 AM |
| يا جماعه صحيح فى صيد باليل معقول وازاى؟؟؟؟؟؟ | هاوى صيد | الصيد العام | 15 | 10-05-14 02:36 AM |
| مين بيبيع بستم لبندقيه رش | Karim Eid | الورشة | 8 | 10-01-18 04:49 PM |