![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 130
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
على فكره الى انت حطتها esp دى من افضل الانواع على الاطلاق ان لم تكن احسن نوع وهى ليها اكسسوار ممكن تتستخدم معها ذى مثلا بيتركب فيها كشاف من الخلف وطبعا الكشاف بيكون من نفس النوع وطبعا بيتحمل الصدمات الحريق وبيستخدم تحت الماء بس المهم احنا نلاقيها فين على فكره انا لما جربتها كن على جزع شجره وكانت شجره كبيره جدا وكنت كل خبطه فى الجزع كان بيتسلخ كأنك بتظرب يشكوش مثلا وكمان كسرت بيها زجاجة حاجه سقعه بخبطه واحده فقط وده للايضاح
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ارغب بشراء الاميركان ستيك | mdiaa | سوق المنتدى | 1 | 11-04-14 01:15 PM |
| حد عنده اميركان ستيك | piglet.ehab | سوق المنتدى | 10 | 11-04-13 01:55 PM |
| للبيع امريكان ستيك | ahashash | سوق المنتدى | 5 | 11-04-04 01:07 PM |
| اميركان ستيك | mohamed samy | سوق المنتدى | 4 | 11-03-25 01:53 PM |
| ما هو سعر الأمريكان ستيك | trainman | سوق المنتدى | 17 | 11-02-25 08:56 AM |