الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-14, 11:08 PM   #1
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
البريتا حبيبة قلبى
بالمناسبة الصورة الرمزية الجديدة جامدة جدا يا أبو حميد.
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-14, 11:10 PM   #2
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة
بالمناسبة الصورة الرمزية الجديدة جامدة جدا يا أبو حميد.
مش كدة برضة يا كريم باشا ههههههه
ارجوك يا استاذ احمد رجع الصورة الاولى هههههههه
تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-14, 11:14 PM   #3
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
مش كدة برضة يا كريم باشا ههههههه
ارجوك يا استاذ احمد رجع الصورة الاولى هههههههه
تحياتى
و الله يا باشا فيه ناس كتيــــــــــــــــــــر لما قابلونى قالولى إنها مش شبهى ، يمكن عشان قديمة شوية ، فقولت أشوف واحدة أحدث حبتين
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-14, 11:32 PM   #4
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
مش كدة برضة يا كريم باشا ههههههه
ارجوك يا استاذ احمد رجع الصورة الاولى هههههههه
تحياتى
ههههههه

يا بدر باشا .. اللي تشوفة سيادتك و الله .. ده أنت طلباتك أوامر يا فندم ... و لو تحب أغيرلك الصورة بتاعتي و النيك نيم و أخليها Troy مثلا ... عنايا و الله ..

هههههههههههههههه
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-14, 11:36 PM   #5
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة
ههههههه

يا بدر باشا .. اللي تشوفة سيادتك و الله .. ده أنت طلباتك أوامر يا فندم ... و لو تحب أغيرلك الصورة بتاعتي و النيك نيم و أخليها troy مثلا ... عنايا و الله ..

هههههههههههههههه
انا كان قصدى احمد بس والله طالما انت كمان عندك استعداد يبقى خليها فيفا ظلاتة ( فوءاد المهندس) هههههههههههه
تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-14, 11:38 PM   #6
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
انا كان قصدى احمد بس والله طالما انت كمان عندك استعداد يبقى خليها فيفا ظلاتة ( فوءاد المهندس) هههههههههههه
تحياتى
ههههههههههههههه ... ماشي يا سيدي براحتك ... أنت يوم تفوق علي حازم و يوم تستلمني أنا ... هههههههههه.
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-14, 11:41 PM   #7
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههه ... ماشي يا سيدي براحتك ... أنت يوم تفوق علي حازم و يوم تستلمني أنا ... هههههههههه.
ههههههههههههههههههه
الله انت مراقبنى بقى هههههههههه
حازم خلاص هيطفش قريب منى ههههههههه
ولازم ادور على حد تانى هههههه
دة من عشمى طبعا فى الناس حبايبى
تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-14, 11:10 PM   #8
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة
بالمناسبة الصورة الرمزية الجديدة جامدة جدا يا أبو حميد.
الله يخليك يا باشا ، دايما كدا رافع من روحى المعنوية
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-14, 11:12 PM   #9
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: عشان خاطر الاستاذ بدر اعمل اى حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
الله يخليك يا باشا ، دايما كدا رافع من روحى المعنوية
ههههههههههههههههههههه
حبيبى يا بو حميد خد بالك الناس اللى بحبها لازم اعمل معاها كدة ولا البريتا بس اللى حبيبتك
حد يحب مسدس برضة ههههه
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حد يساعدنى انا مش عارف اعمل ايه sultan الورشة 5 11-04-10 03:20 AM
أخيرا اصطدت حاجة غير اليمام والحمام (وكمان مش اى حاجة ده غر ) momo44 صور وفيديو الصيد ورحلاته 55 10-12-02 02:24 PM
اعمل اية خط الصعيد الورشة 14 10-08-08 12:25 AM
اعمل ايه tito الورشة 4 10-03-22 02:34 PM
الاستاذ طلعت بخيت الاستاذ جلال محمود محروس الصيد العام 20 10-03-15 11:59 PM


الساعة الآن 02:00 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir