![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
بالمناسبة الصورة الرمزية الجديدة جامدة جدا يا أبو حميد.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ارجوك يا استاذ احمد رجع الصورة الاولى هههههههه تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
يا بدر باشا .. اللي تشوفة سيادتك و الله .. ده أنت طلباتك أوامر يا فندم ... و لو تحب أغيرلك الصورة بتاعتي و النيك نيم و أخليها Troy مثلا ... عنايا و الله .. هههههههههههههههه
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد قديم
|
ههههههههههههههه ... ماشي يا سيدي براحتك ... أنت يوم تفوق علي حازم و يوم تستلمني أنا ... هههههههههه.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الله انت مراقبنى بقى هههههههههه حازم خلاص هيطفش قريب منى ههههههههه ولازم ادور على حد تانى هههههه دة من عشمى طبعا فى الناس حبايبى تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
حبيبى يا بو حميد خد بالك الناس اللى بحبها لازم اعمل معاها كدة ولا البريتا بس اللى حبيبتك حد يحب مسدس برضة ههههه
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حد يساعدنى انا مش عارف اعمل ايه | sultan | الورشة | 5 | 11-04-10 03:20 AM |
| أخيرا اصطدت حاجة غير اليمام والحمام (وكمان مش اى حاجة ده غر ) | momo44 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 55 | 10-12-02 02:24 PM |
| اعمل اية | خط الصعيد | الورشة | 14 | 10-08-08 12:25 AM |
| اعمل ايه | tito | الورشة | 4 | 10-03-22 02:34 PM |
| الاستاذ طلعت بخيت الاستاذ جلال | محمود محروس | الصيد العام | 20 | 10-03-15 11:59 PM |