الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-12, 11:33 AM   #1
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: مسدسات 8مم جديده فى الإسكندريه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 مشاهدة المشاركة
بس خالين متفقين ان الذي بيشترى التونا بيشترى للبلي اغلب الذي في فتح اللة مسدود والناس اغلبها عارفة القصة دي يبقي اة لزمة ان كل موضوع تدخل علية تقول فتح اللة فتح اللة اة يابني انت بتاخد نسبة ؟؟؟ والمشكلة انك عارف ان الاغلب ان الماسورة مسدودة يعني اروح اشتري واتعامل معاملة سئ وكمان المسدس يكون مسدود a7a لا معلش المحل تا الاسوءءءءءءءءءء بالنسبة لاستاذ شؤيف هو من افضل التجار في المعاملة والسعر كمان بس المشكلة الان ان الذي راح امبارح لم يجد عندة تونا اصلااا فهمت بقي القصة اة ولا لذا عايز شرح تاني
غير انا واحد بالي انك شغلتك علي المنتداء انك تدخل علي المعروض وتقول سعر اقل وتقولهم روحو عند فولان بس مش تا شئ غريب ولا لاا عارف لو انت بتعمل الموضع تا نمرة او اتني ماشئ انت راجل بتعمل خير لاكن لم يكون باستمرارررر لا يبقي في اينااا في الحكاية يا عميل فتح اللة اوع تزعل لي بلاش اسم طارق تا وغيرة لعميل فتح اللة في المنتداء وممكن تختصرة لو عايز ههههه انا بهرج معاك مش عايزك تزعل ماشي
هههههههههههههههههههههههه باخد 90 % من تمن البيعة ايه رايك كيدا حلو عشان ترتاح وكدبتك تبقى صح بس فى الاخر الشارى مش هتفرق معاه يفرق معاه السعر الاقل ومش كل اللى بيشرتى تونا تبيشترىه عشان البلى وللى ميعرفش اشتخدام التونا فى البلى بيخلى المسدس بينفجر فى يد اللى بيستعمله مع كتر الضرب غير ان اجزاءه بتعلق بعد كيدا وميستاهلش يدفع فيه 100 ويتباع ب550 عشان مساورته مفتوحة يا استاذ سمسم

tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-12, 11:38 AM   #2
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: مسدسات 8مم جديده فى الإسكندريه

[QUOTE=tarekvb;73279][color="darkgreen"][size="5"][b]
هههههههههههههههههههههههه باخد 90 % من تمن البيعة ايه رايك كيدا حلو عشان ترتاح وكدبتك تبقى صح بس فى الاخر الشارى مش هتفرق معاه يفرق معاه السعر الاقل ومش كل اللى


علي فكر الواضح انك اصلا شكلك كدا مجربتش البلي مع التونا خالص علشان موضوع الانفجار والحواتيت دي بتتقال قبل النوم غير هو المسدس بيتعمل كدا لية علشان نلعب بية ولا للضرورة تا اهم شئ صح ولو بتاخد 50 % شغالني معاك
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-12, 11:44 AM   #3
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: مسدسات 8مم جديده فى الإسكندريه

[COLOR="DarkOrange"][SIZE="5"][B][quote=smsmn8888;73282]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههههههه باخد 90 % من تمن البيعة ايه رايك كيدا حلو عشان ترتاح وكدبتك تبقى صح بس فى الاخر الشارى مش هتفرق معاه يفرق معاه السعر الاقل ومش كل اللى


علي فكر الواضح انك اصلا شكلك كدا مجربتش البلي مع التونا خالص علشان موضوع الانفجار والحواتيت دي بتتقال قبل النوم غير هو المسدس بيتعمل كدا لية علشان نلعب بية ولا للضرورة تا اهم شئ صح ولو بتاخد 50 % شغالني معاك


نسيت اقولك يا باش مش نسبتى عليت وبقيت 95 % --- بس فى الاخر برده عملت واجب مع اللى هيشترى وخليت يدفع اقل يشرفنى انك تشتغل معايا دلقوتى بقيت حلو ومبقتش عميل بس وانتى نايم ادعيلى اشتغل عنده بجد كل تجارة السلاح بتكسب دهب

tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مسدسات صوت إيطالى فى الإسكندريه trainman سوق المنتدى 1 11-03-23 12:33 PM
مسدسات صوت فى الإسكندريه trainman محدثات الصوت 22 11-03-17 09:13 AM
مسدسات إيكول سريع جديده فى الإسكندريه trainman سوق المنتدى 0 11-03-08 01:45 PM
مسدسات صوت جاب إيطالى فى الإسكندريه trainman سوق المنتدى 0 11-03-08 01:16 PM
للبيع مسدسات صوت جديده trainman محدثات الصوت 18 10-11-03 12:33 PM


الساعة الآن 06:26 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir