![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 557
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بسم الله مشاء الله أنا من مشجعى صيد الفراخ لأنها ذكية وسريعة ومحتاجة مهارة فى التصويب .... والف هنا وشفا
__________________
محمد أبو فارس القناص القديم فريق الشرقية للصيد والرماية |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المدينه: بنها
المشاركات: 410
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=messam;71794]بسم الله مشاء الله أنا من مشجعى صيد الفراخ لأنها ذكية وسريعة ومحتاجة مهارة فى التصويب .... والف هنا وشفا[/QUOTE
عندك حق والله صيده صعب مش بتستنى لما تنشن عليها والاصعب انك تجيبها بعها ما تصيبها بس بس دى هوايه ومهما كانت صعبه ممتعه فى الصيد وفى الاكل بعد الصيد هههه |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لتاني مرة (نعم لمحاربة استغلال محل السلاح) | smsmn8888 | الصيد العام | 7 | 11-03-31 10:17 PM |
| ثاني طلعه للكرل | جوجو | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 17 | 11-02-17 02:24 PM |
| اول طلعه للكرل | جوجو | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 13 | 11-01-06 04:38 PM |
| تانى طلعه جويه لتانى يوم على التوالى | ابو عامر | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 11 | 10-09-28 09:36 PM |
| كلاكيت تاني مرة | msgm | ادوات الصيد الثقيله | 2 | 08-05-28 06:59 AM |