الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-07, 11:31 AM   #1
unknown
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية unknown
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: السويس - بورسعيد - المنصورة
المشاركات: 860
معدل تقييم المستوى: 11
unknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريق
افتراضي رد: والتر p22 الماني اصلي

بلاش احسن
ابعد عن التركى
__________________
‎"Load Your Mind Before you Load your Gun "
unknown غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-07, 11:46 AM   #2
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: والتر p22 الماني اصلي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown مشاهدة المشاركة
بلاش احسن
ابعد عن التركى
ليه هل التركى وحش ؟؟؟ ممكن تفيدنا
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-09, 11:02 PM   #3
hazeeeeem
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,046
معدل تقييم المستوى: 13
hazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hazeeeeem
افتراضي رد: والتر p22 الماني اصلي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة


ليه هل التركى وحش ؟؟؟ ممكن تفيدنا
ايوه التركى وحش
مقارنة بينه وبين الايطالى او الالمانى بالرغم ان لا يوجد اى وجه مقارنه بينهم
وبعدين ما تستعجلش على سيادة التركى السوق
واحنا مازال ادامنا ايطالى والمانى فالازم نستغل الفرصه دلوقتى لأنهم فى طريقهم للانقراض
واللى عنده حاجه كده ما يفرطش فيها اطلاااااقا لأن الايام الجايه هيبئى التركى والصينى
هما اللى هيحلو محلهم وطبعا مقارنة بيهم زباااااله بس وقتها هنبقى مضطرين .

والله الموفق
__________________
.

قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان
.
.
إسـمــع منـهُ

... و لا تســمـع عنــهُ ....
.


رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
hazeeeeem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
والتر 8ملى المانى محمد احمد العنانى محدثات الصوت 9 11-04-29 11:48 PM
مفيش حد عنده والتر 9مم p99 المانى صوت tarekvb سوق المنتدى 2 11-03-29 02:57 PM
الكترك شوك الماني اصلي ahmedking سوق المنتدى 6 11-03-23 10:24 PM
مسدس صوت والتر المانى محمد احمد العنانى محدثات الصوت 3 11-03-14 04:52 PM
مسدس رش والتر الماني KANDIL بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 4 10-10-27 07:49 AM


الساعة الآن 08:32 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir