![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة ( المحروسة)
المشاركات: 89
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اقتباس:
لان واحد منهم مجرم ......و التانى برئ اعزل....دفع حياته ثمن...انى كنت اعزل |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة ( المحروسة)
المشاركات: 89
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اقتباس:
البلطجى اللى واخد شريط او شريطين حبوب مخدرة .....مش عارف هو بيعمل ايه.......بيدبح ليه؟ احنا شوفنا الرعب..... 35 الف مسجون هارب.........قبضوا عى 8 الاف ,,,,,و الباقى احد البلطجية اللى تم القبض عليهم ....اعترف للجيش انه قتل ابوه.....علشان البرشام لما البلطجية يسدوا الشارع من اوله الى اخره و يطلعوا العمارة و يكسروا الشقق اللى فيها بنات و ستات و ترويع بالسيوف ....يبقى قتلهم دفاع عن النفس و دفاع على اعراض البنات لما البلطجى يحاول يقتل حد برئ ...... يستحق القتل الف مرة لما تشوف منظر إزهاق روح بريئة ......يبقى البلطجى يستحق الف رصاصة ...مش تكون اعزل و يهرب كمان كفاية يا حسام من فضلك ...انا تعبت من تذكر الاحداث التى لم تهدأ بعد |
|
|
|
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| المقاطعه مستمره |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سعر المسدس الحى | ابو زياد | سوق المنتدى | 1 | 11-04-02 05:28 PM |
| أسعار ال 9 ملي الحي؟ | ن123 | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-03-09 11:30 PM |
| سعر المسدسات الحى | SIGSAUER P226 | محدثات الصوت | 5 | 11-03-01 11:06 PM |
| معلومات عن تراخيص السلاح فى مصر للمصريين والاجانب | هشام سمير | الصيد العام | 10 | 10-08-01 12:43 AM |