الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-06, 02:42 AM   #1
حسام فيجو
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة ( المحروسة)
المشاركات: 89
معدل تقييم المستوى: 7
حسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريق
افتراضي رد: رغم كل شئ الحمله المقاطعه مستمره ومش هنتنازل+ المطالبه بفتح تراخيص السلاح الحي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta m92fs مشاهدة المشاركة
كانت فين الشرطة و كانت فين الجيش ؟ حتى اليوم فين الشرطة و فين الجيش ؟
فيه اماكن من قبل الاحداث .....من زمان مافيهاش اساسا شرطة
انا جدير باستعمال الطبنجة و استعمال كل وسائل الامان فى حملها
الايام و الاسابيع و الشهور علمتنا
مناظر البلطجية .....و سيوفهم .....و حبوبهم المخدرة....علمتنا ان نكون افراد امن
مناظر ذبح ناس ابرياء ....علمتنا ان نكون افراد امن
مناظر ازهاق الارواح البريئة.....و فيديوهات النت و مواقعها علمتنا
فين الشرطططططططططططة .............احنا عايزين ننام.......بقى
يمكن اكون ساكن جنبك باحميك ...... ويمكن جارك مات فى اللجان الشعبية
عشان يحميك........
مش مهم مين فينا اللى بيسهر .....الشرطة ولا الجيش ولا حد تالت ....المهم الامان يرجع ......او الشرطة تمسك اللاف الهاربين......
الامان........ يا حسام
والله العظيم انا عااارف شعورك دااا كويس والله العظيم انا سااااكن في مدينة العبور لو تسمع عنها مدينة جديدة مفهااش كلب ماشي في الشاارع وي كاانت في ظل الاوضااع الي زي زفت دي كنا مرعوبين بس يا صديقي الصح صح وي على فكرة عندنا عملين اعلان في القسم التابع لينا بترخيص سلاح لكل فيلاا ورغم زللك مفكرتش عشان اعقاابو مش كويسة الصح صح وي الحامي ربناا وي على فكرة انا كنت بنزل بببات في المستشفى الميداني وي اهلي سايبهم في رعااية ربناا مش اكتر وي المنطقة لسه جديدة مفهااش كلب مااشي مش هقولك بقا بنااادمين وربنا يححفظ الجميع الفكرة ان حمل سلاح حي دي ميش سهلة زي منتا متخيل مش اكتر
حسام فيجو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-06, 02:45 AM   #2
BERETTA M92FS
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية BERETTA M92FS
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 7
BERETTA M92FS مستواه غير معروف
افتراضي رد: رغم كل شئ الحمله المقاطعه مستمره ومش هنتنازل+ المطالبه بفتح تراخيص السلاح الحي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام فيجو مشاهدة المشاركة
والله العظيم انا عااارف شعورك دااا كويس والله العظيم انا سااااكن في مدينة العبور لو تسمع عنها مدينة جديدة مفهااش كلب ماشي في الشاارع وي كاانت في ظل الاوضااع الي زي زفت دي كنا مرعوبين بس يا صديقي الصح صح وي على فكرة عندنا عملين اعلان في القسم التابع لينا بترخيص سلاح لكل فيلاا ورغم زللك مفكرتش عشان اعقاابو مش كويسة الصح صح وي الحامي ربناا وي على فكرة انا كنت بنزل بببات في المستشفى الميداني وي اهلي سايبهم في رعااية ربناا مش اكتر وي المنطقة لسه جديدة مفهااش كلب مااشي مش هقولك بقا بنااادمين وربنا يححفظ الجميع الفكرة ان حمل سلاح حي دي ميش سهلة زي منتا متخيل مش اكتر
حا اقتل البلطجى 14 رصاصة فى دماغه....احسن ما اشوف جارى البرئ بيدبح
لان واحد منهم مجرم ......و التانى برئ اعزل....دفع حياته ثمن...انى كنت اعزل
BERETTA M92FS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-06, 02:48 AM   #3
حسام فيجو
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة ( المحروسة)
المشاركات: 89
معدل تقييم المستوى: 7
حسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريق
افتراضي رد: رغم كل شئ الحمله المقاطعه مستمره ومش هنتنازل+ المطالبه بفتح تراخيص السلاح الحي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta m92fs مشاهدة المشاركة
حا اقتل البلطجى 14 رصاصة فى دماغه....احسن ما اشوف جارى البرئ بيدبح
لان واحد منهم مجرم ......و التانى برئ اعزل
تقتل مرة واحدةة براااحة بس علينا دنا قلت انتا هتصيبو في حتة تعجزوو وي تسلمو للسلطاات الصراحة بقا انا كدة معايا حق اني اقوول مش اي حد يمسك سلاح حي شوفت بقاا
حسام فيجو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-06, 03:00 AM   #4
BERETTA M92FS
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية BERETTA M92FS
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 7
BERETTA M92FS مستواه غير معروف
افتراضي رد: رغم كل شئ الحمله المقاطعه مستمره ومش هنتنازل+ المطالبه بفتح تراخيص السلاح الحي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام فيجو مشاهدة المشاركة
تقتل مرة واحدةة براااحة بس علينا دنا قلت انتا هتصيبو في حتة تعجزوو وي تسلمو للسلطاات الصراحة بقا انا كدة معايا حق اني اقوول مش اي حد يمسك سلاح حي شوفت بقاا
هدف رجله....هدف صغير و متحرك ......بس جسمه هدف كبير
البلطجى اللى واخد شريط او شريطين حبوب مخدرة .....مش عارف هو بيعمل ايه.......بيدبح ليه؟
احنا شوفنا الرعب.....
35 الف مسجون هارب.........قبضوا عى 8 الاف ,,,,,و الباقى
احد البلطجية اللى تم القبض عليهم ....اعترف للجيش انه قتل ابوه.....علشان البرشام
لما البلطجية يسدوا الشارع من اوله الى اخره و يطلعوا العمارة و يكسروا الشقق اللى فيها بنات و ستات و ترويع بالسيوف ....يبقى قتلهم دفاع عن النفس و دفاع على اعراض البنات
لما البلطجى يحاول يقتل حد برئ ...... يستحق القتل الف مرة
لما تشوف منظر إزهاق روح بريئة ......يبقى البلطجى يستحق الف رصاصة ...مش تكون اعزل و يهرب كمان
كفاية يا حسام من فضلك ...انا تعبت من تذكر الاحداث التى لم تهدأ بعد
BERETTA M92FS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
المقاطعه مستمره

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سعر المسدس الحى ابو زياد سوق المنتدى 1 11-04-02 05:28 PM
أسعار ال 9 ملي الحي؟ ن123 ادوات الصيد الثقيله 0 11-03-09 11:30 PM
سعر المسدسات الحى SIGSAUER P226 محدثات الصوت 5 11-03-01 11:06 PM
معلومات عن تراخيص السلاح فى مصر للمصريين والاجانب هشام سمير الصيد العام 10 10-08-01 12:43 AM


الساعة الآن 12:48 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir