![]() |
|
|
#7 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 557
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مع أحترامى للعضو المحترم مش دة المنتدى الى تعرلض فية السلعة دية دة أسمة منتدى الصيد فى مصر .... ممكن حضرتك تقولى ممكن أصطاد اية بننشاكو وتقبل مرورى للتوضيح فقط
__________________
محمد أبو فارس القناص القديم فريق الشرقية للصيد والرماية |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|