![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 51
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
الفرق بسيط بس مهم
التركي نسبة الكربون فيه عليا جداً فلازم تنضف المسدس بعد كل مرة بتضرب بيها عشان المسدس بيتهبب من الرصاصة حتي تلاقي الرصاصة اللي تحت اللي أتضربت أتهببت أكنها مضروبه هي كمان ![]() الألماني نضيف ومش بيعمل الموضوع دا ومش هتحتاج تنضف المسدس إلا كل كام مرة تضرب بيها أو مرة في الشهر مثلاً عشان تزيته كمان فمن الآخر راحة دماغ أما بالنسبة للصوت فأنا مجربتش الألماني في صوته بس التركي صوته كويس جداً مفتكرش هيكون فيه فرق |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صور كلب الصيد الالمانى .. روت وايلر | rock | الصيد بالكلاب | 224 | 22-03-03 11:17 AM |
| للمحترفين ومحبى الالمانى | يهاء | سوق المنتدى | 15 | 11-02-24 01:47 PM |
| كلب البوينتر الالماني | القناص المصري | الصيد بالكلاب | 8 | 10-09-14 11:06 PM |
| الفايرخ الالمانى | rock | الصيد العام | 6 | 10-05-20 08:45 AM |
| والتر p38 الالمانى | محمود5555 | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 10-05-10 03:05 PM |