الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-31, 03:48 AM   #1
tamer_tatow
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية tamer_tatow
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 209
معدل تقييم المستوى: 7
tamer_tatow مستواه غير معروف
افتراضي رد: النادى الدولى للصيد

انا انهاردة تجربتي كانت مختلفة في اسكندرية الناس كانت بشوشة جدا واتفاجأت ان في بنات قمرات بتبيع في محل فتح الله سعد زغلول ومتهاودة في الفصال علي الاخر وطلعتلي نص بضاعة المحل اتفرج عليها وفي الاخر اشتريت منها منظار ومطوة وعلبة رش وبصراحة عملت معايا واجب ارزااااااااااااااق
tamer_tatow غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-31, 03:16 PM   #2
Batman
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Batman
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 362
معدل تقييم المستوى: 7
Batman مستواه غير معروفBatman مستواه غير معروفBatman مستواه غير معروف
افتراضي رد: النادى الدولى للصيد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer_tatow مشاهدة المشاركة
انا انهاردة تجربتي كانت مختلفة في اسكندرية الناس كانت بشوشة جدا واتفاجأت ان في بنات قمرات بتبيع في محل فتح الله سعد زغلول ومتهاودة في الفصال علي الاخر وطلعتلي نص بضاعة المحل اتفرج عليها وفي الاخر اشتريت منها منظار ومطوة وعلبة رش وبصراحة عملت معايا واجب ارزااااااااااااااق

فتح الله سعد زغلول معامله طيبه و لكنه لا ينزل اى جنيه فى المسدسات !! يمكن بيتهاود فى الحاجات التانيه و البنادق لانه تخصص بنادق .
لكن اعوز بالله من السجلابى بتاع محطه الرمل - البياعين شكلهم سوابق و بيزود بال 1000 جم فى المسدس !! ربنا يشفيه !!
Batman غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-01, 10:47 AM   #3
waleedrahmy
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية waleedrahmy
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: في المسكن
المشاركات: 830
معدل تقييم المستوى: 25
waleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: النادى الدولى للصيد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer_tatow مشاهدة المشاركة
انا انهاردة تجربتي كانت مختلفة في اسكندرية الناس كانت بشوشة جدا واتفاجأت ان في بنات قمرات بتبيع في محل فتح الله سعد زغلول ومتهاودة في الفصال علي الاخر وطلعتلي نص بضاعة المحل اتفرج عليها وفي الاخر اشتريت منها منظار ومطوة وعلبة رش وبصراحة عملت معايا واجب ارزااااااااااااااق
فعلا فتح الله اسكندرية معاملتهم احسن من بقية فروعهم
waleedrahmy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مسلسل البلطجة اليومى khaledabdelnaby الصيد العام 30 11-04-15 02:15 PM
عاجل : سرقة المركز الدولي للصيد والغطس محمد مصطفى عبدالرءوف ادوات الصيد الثقيله 15 11-03-18 03:54 PM
لما يا جماعة bsa او webly قفلوا مصانعهم اومال الواحد يشترى ايه انجليزى؟ mada6680 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 12 10-02-02 08:21 AM
لما يا جماعة bsa او webly قفلوا مصانعهم اومال الواحد يشترى ايه انجليزى؟ mada6680 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 1 10-01-31 03:50 PM
المعرض الدولي للصيد والفروسية يتألق مجددا في أبوظبي عاصــم الشبراوينــي الصيد العام 1 09-04-29 08:40 PM


الساعة الآن 03:52 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir