الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-31, 12:42 AM   #1
kimokono
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية kimokono
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 507
معدل تقييم المستوى: 8
kimokono في بداية الطريقkimokono في بداية الطريقkimokono في بداية الطريق
افتراضي رد: أعلان غريب !!

المسدس حالتة سيئة جدا الى جانب ان ابرة ضرب النار لموديل 84 غير موجودة جديدة حتكون مفكوكة من مسدس مستعمل ولن تقل عن 250 جنية
__________________
" لابد ان تكون ذئبا حتى لا تأكلك الثعالب "
kimokono غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-31, 02:13 AM   #2
NewSomeBody
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية NewSomeBody
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 288
معدل تقييم المستوى: 8
NewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريق
افتراضي رد: أعلان غريب !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimokono مشاهدة المشاركة
المسدس حالتة سيئة جدا الى جانب ان ابرة ضرب النار لموديل 84 غير موجودة جديدة حتكون مفكوكة من مسدس مستعمل ولن تقل عن 250 جنية
سوق المستعمل مالهوش سعر محدد
بتبقي عملية تقديرية بالنسبة للبائع او الطفشجي
انا غيرت ابرة ضرب نار وطارق لمسدس فالترو ايطالي الحجم الكبير من اربع شهور تقريبا او اكتر فى طنطا
وكان السعر 100 جنيه وخلصته على 70 جنيه وكان ممكن ينزل اكتر من كده برده
بس طبعا بالنسبة ليا لو 200 جنيه هوافق لان المسدس اتحيا من تاني خصوصا ان المسدس قديم مالهوش قطع غيار جديدة
بس الى اتركبله كان جديد مش قديم
__________________
A7MD ALN7AS
NewSomeBody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-31, 02:28 AM   #3
NewSomeBody
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية NewSomeBody
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 288
معدل تقييم المستوى: 8
NewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريقNewSomeBody في بداية الطريق
افتراضي رد: أعلان غريب !!

استفسار للاخ osha966 لو سألت على الابره
ياريت لو سيادتك تتفضل وتسألي معاك على الخزنة بكام ؟
لان معايا نفس المسدس بس خزنته ضاع منها حاجتها
__________________
A7MD ALN7AS
NewSomeBody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-31, 03:39 AM   #4
osha966
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 611
معدل تقييم المستوى: 11
osha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريق
افتراضي رد: أعلان غريب !!

أوك يا باشا ها أسالك عن الخزنة انشاء الله
osha966 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب غريب جدا saherm بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 2 11-02-27 10:15 PM
استفسار عن الصيد بس غريب شوية :) egyptian coptic الصيد العام 0 10-12-09 10:07 PM
سؤال غريب شويه بس مهم بالنسبه لى Godzalla بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 24 10-09-28 01:59 PM
قمري غريب الشكل+طبق المدفون ابوطلال1 صور وفيديو الصيد ورحلاته 7 10-06-23 10:26 AM
قمري غريب الشكل+طبق المدفون ابوطلال1 صور وفيديو الصيد ورحلاته 1 10-06-13 09:08 AM


الساعة الآن 12:17 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir