![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اقتباس:
يمكن انبوبة الغاز co2 من النوع اللى بدون اى اسم فضغط الانبوبة دى بيبقى ضعيف ؟ المفروض ضغط الانبوبة 900 psi ولا بتستعمل نوع كويس جامو ؟ هل بتضع نفطة زيت مسدسات خفيف على طرف الانبوبة لحماية الجلبة ؟ يمكن الجلبة بتهرب غاز ؟ شكرا للافادة |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اقتباس:
مع الشكر |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد نشيط
|
شكرا لردكم يا رجالتنا بس انا طبعا بستعمل انبوبة جديدة بس انا شاكك ان النوعية رديئة لان معليهاش اى معلومات او اى داتا خالص لو حد جرب انابيب غاز ماركة كويسة ياريت يقولنا القوة بتفرق ولا لا ولو بتفرق فنوعها اية وبكام ومنين وشكرا مقدما للرد
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() |
حد جرب؟؟و حدرتك مسدسك مسوره بتعته ٤ انش ولا ٦ انش؟؟
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سلام عليكم . اريد شراء مسدس صوت للدفاع عن النفس | mohamed_koko | ادوات الصيد الثقيله | 12 | 11-03-28 02:22 AM |
| اريد شراء مسدس رش او بلى | aaaa2000 | محدثات الصوت | 1 | 11-02-19 01:13 AM |
| اريد شراء جامو 900 | usama | سوق المنتدى | 19 | 11-01-25 07:10 PM |
| اريد شراء منظار صيد قوى | فتحى جود | سوق المنتدى | 1 | 10-12-05 08:43 AM |
| اريد شراء بندقية رش | دسوقي | سوق المنتدى | 6 | 10-03-31 06:58 PM |