الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-30, 02:49 PM   #1
BERETTA M92FS
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية BERETTA M92FS
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 7
BERETTA M92FS مستواه غير معروف
افتراضي رد: اريد شراء مسدس رشّ و اريد معلومات عن مسدسات الرشّ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SMART141366 مشاهدة المشاركة
الاخ دارك شافت الرش Super point مدبب جامو مستورد من افضل الانواع وجربتة على علب الكنز ولوح زجاج ضعيف وزجاجة بلاستيك فارغة من زجاجات الكولا وقطعة خشب وفل مقوى بتاع شباشب البحر كدة لغاية الورق الكرتون المقوى الى بيصنع منة النتائج بتاعة الاعوام الى بتتعلق على الحيطة و الرشاية بترتد تانى تخبط وترجع لكن ما اخترقتش اى حاجة من كل الى فات خالص ودة من مسافة 5 متر
انت يمكن بتضرب و الانبوبة قربت تخلص ؟
يمكن انبوبة الغاز co2 من النوع اللى بدون اى اسم فضغط الانبوبة دى بيبقى ضعيف ؟
المفروض ضغط الانبوبة 900 psi ولا بتستعمل نوع كويس جامو ؟
هل بتضع نفطة زيت مسدسات خفيف على طرف الانبوبة لحماية الجلبة ؟
يمكن الجلبة بتهرب غاز ؟
شكرا للافادة
BERETTA M92FS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-30, 03:02 PM   #2
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: اريد شراء مسدس رشّ و اريد معلومات عن مسدسات الرشّ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta m92fs مشاهدة المشاركة
انت يمكن بتضرب و الانبوبة قربت تخلص ؟
يمكن انبوبة الغاز co2 من النوع اللى بدون اى اسم فضغط الانبوبة دى بيبقى ضعيف ؟
المفروض ضغط الانبوبة 900 psi ولا بتستعمل نوع كويس جامو ؟
هل بتضع نفطة زيت مسدسات خفيف على طرف الانبوبة لحماية الجلبة ؟
يمكن الجلبة بتهرب غاز ؟
شكرا للافادة
على فكره انا كل انابيب غاز البشتريها مفيش اى حلجه مجتوبه عليها و عمله ٥ جنيه للانبوبه الواحده.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-30, 03:17 PM   #3
BERETTA M92FS
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية BERETTA M92FS
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 7
BERETTA M92FS مستواه غير معروف
افتراضي رد: اريد شراء مسدس رشّ و اريد معلومات عن مسدسات الرشّ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft مشاهدة المشاركة
على فكره انا كل انابيب غاز البشتريها مفيش اى حلجه مجتوبه عليها و عمله ٥ جنيه للانبوبه الواحده.
طيب جرب بقى المسدس بانبوبة جامو او اوماركس او كروسمان او اى ماركة لها اسم و معروفة الهوية...سعرهم كان....خد بالك من كان دى .....من 7 الى 10 جنيه ....لان فيه فارق كبير بين المصرى او الصينى او المجهول الهوية و بين المنتج المعلوم الاسم ....هو غالى شوية ضعفين او يمكن تلات اضعاف ...بس الفارق كبير ....و قولنا النتيجة
مع الشكر
BERETTA M92FS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-30, 03:53 PM   #4
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: اريد شراء مسدس رشّ و اريد معلومات عن مسدسات الرشّ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta m92fs مشاهدة المشاركة
طيب جرب بقى المسدس بانبوبة جامو او اوماركس او كروسمان او اى ماركة لها اسم و معروفة الهوية...سعرهم كان....خد بالك من كان دى .....من 7 الى 10 جنيه ....لان فيه فارق كبير بين المصرى او الصينى او المجهول الهوية و بين المنتج المعلوم الاسم ....هو غالى شوية ضعفين او يمكن تلات اضعاف ...بس الفارق كبير ....و قولنا النتيجة
مع الشكر
هومه موجدين فى الاسكندريه؟؟و هل حضرتك جربت علب غاز المستورده؟
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-30, 04:02 PM   #5
SMART141366
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 489
معدل تقييم المستوى: 9
SMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى SMART141366
افتراضي رد: اريد شراء مسدس رشّ و اريد معلومات عن مسدسات الرشّ

شكرا لردكم يا رجالتنا بس انا طبعا بستعمل انبوبة جديدة بس انا شاكك ان النوعية رديئة لان معليهاش اى معلومات او اى داتا خالص لو حد جرب انابيب غاز ماركة كويسة ياريت يقولنا القوة بتفرق ولا لا ولو بتفرق فنوعها اية وبكام ومنين وشكرا مقدما للرد
SMART141366 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-30, 04:05 PM   #6
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: اريد شراء مسدس رشّ و اريد معلومات عن مسدسات الرشّ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smart141366 مشاهدة المشاركة
شكرا لردكم يا رجالتنا بس انا طبعا بستعمل انبوبة جديدة بس انا شاكك ان النوعية رديئة لان معليهاش اى معلومات او اى داتا خالص لو حد جرب انابيب غاز ماركة كويسة ياريت يقولنا القوة بتفرق ولا لا ولو بتفرق فنوعها اية وبكام ومنين وشكرا مقدما للرد
حد جرب؟؟و حدرتك مسدسك مسوره بتعته ٤ انش ولا ٦ انش؟؟
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سلام عليكم . اريد شراء مسدس صوت للدفاع عن النفس mohamed_koko ادوات الصيد الثقيله 12 11-03-28 02:22 AM
اريد شراء مسدس رش او بلى aaaa2000 محدثات الصوت 1 11-02-19 01:13 AM
اريد شراء جامو 900 usama سوق المنتدى 19 11-01-25 07:10 PM
اريد شراء منظار صيد قوى فتحى جود سوق المنتدى 1 10-12-05 08:43 AM
اريد شراء بندقية رش دسوقي سوق المنتدى 6 10-03-31 06:58 PM


الساعة الآن 03:36 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir