![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#15 |
|
صياد جديد
|
الساده رواد المنتدى الأفاضل:
أنا أسف لأن مشاركتي ضعيفة ومتقطعة وهذا بسبب إنشغالي الشديد بالعمل. أنا تمام الحمد لله يا أستاذ شريف وعندنا مكنش في قلق ولا حاجة (الجيران كانو في ظهري )،،،،تقريبا كل المسدسات يمكن تعديلها لتقذف البلي طالما انك حتكسر مصد الطلقات إلى في الماسورة. أنا خرمت المسمار ببنطة 5.2 ملي تقريبا. وأخيراً، الحمد لله الأمور بدأت اهدأ ومبئناش بنسمع عن أعمال بلطجة أو سرقة ونهب،،، فأرجو من سيادتكم إعادة النظر في ما أنا فعلته، انا منت اشارككم أفكاري رد لجميل كل ما تعلمته في هذا المنتدى ولكن وجدت ابني الصغير يلعب بالمسدس ومن ستر ربنا كان مفيهوش طلقات. المهم ان الموضوع ده طلع ليه اخطار كثيرة من كذا زويه ومكنش واخد بالي منها. ده رأيي واتنمى ان محدش يتضرر من الفيديوهات إلي انا رفعتها وربنا يستر علينا جميعا
__________________
اللهم الطف بنا وبالوطن |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تعديل دبشك البام22 | محمد احمد العنانى | الورشة | 19 | 11-04-26 01:46 PM |
| امكانية تعديل للنوريكا ؟؟؟ | BASiC | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 23 | 11-01-08 09:45 AM |
| تعديل جملة المشاركات جديدة | Youssef | الموضوعات العامه | 1 | 10-10-14 11:05 AM |
| تعديل بسيط | mlmk66 | الورشة | 5 | 10-01-13 11:50 PM |
| تعديل للمنجلة التى اقترحتها سابقا | steyr68 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 08-08-09 04:21 PM |