![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
ماشاء الله يا اخ نوريكاوي بندقة اكتر من ممتازة انا بعشق النوعية دي اصلا وكان عندي استفسار
كم سعر الفايرخ 80 والدايانا ماغنوم 350 في السعودية وياريت تقولنا انت منين في السعودية لاني ان شاء الله ناوي انزل الخبر قريب وعاوز اجيب واحدة فاريخ من هناك ومش عارف هقدر اعديها في المطار ولا لأ ومعلش بتقل عليك ولكم مني جزيل الشكر والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
|
يااهلا بيك يادكتور في اي وقت انا من سكان الرياض في النظيم تحديدا علي اول الطريق الي الدمام - بالنسبه للفايروخ 80 سعرها 1400 بس الله اعلم هتزيد ولا ايه -اما بالنسبه للديانا فا مشفتهاش والله خالص في اي محل ولا توكيلات الرميح - هما اظاهر شغالين علي الفايروخ بس - اتمني ان اكون افدتك وتقبل تحياتي - نوريكاوي
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
|
بالنسبه لموضوع المطار والله انا مجربتش قبل كده اخد بندقيه معايا الي مصر مش عارف ايه الاجراءات - في ناس تقول مش هيحصل حاجه عادي وفي ناس تقول ممكن تتصادر منك ونا بقول لو حضرتك معاك واسطه في المطار ممكن يعدولك دبابه لو عايز ههههه - بس في مصر قبل كده اخدت بندقيه كنت عاوز اوديها معايا السعوديه بس عدت من مصر واخدوها في مطار الرياض فا انتا احسن هتلك وحده هنا ووحده هناك زي منا عملت - اسف علي الاطاله - وتقبل تحياتي - ن و ر ي ك ا و ي
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
ألف شكر يا نوريكاوي باشا . وان شاء الله ربنا يقدم اللي فيه الخير انا ناوي على الفايروخ 80 عاجباني بس خايف لما انزلها مصر
مش هلاقي ليها قطع غيار لو احتاجت بس ربنا يكرم ان شاء الله وباذن الله يبقى لينا لقاء لما انزل الخبر ونتعرف بحضرتك . والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
كلاكيت تاني مرة يا نوريكاوي باشا معلش هنتعبك معانا المنظار اللي انتي جيبه عامل ايه معاك وتقريبه كام ونوعه وكان فيه
انواع تانية في الرميح باسعار معقولة؟ ومستني ردك ياباشا . |
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد نشيط
|
ازيك يادكتور اتمني انك تكون بخير وعافيه - بالنسبه للمنظار ده ملقتش غيرو عند الرميح وده ممتاز وبيقرب حلو قوي بس عيبو انك كل لما ترمي بعد كام ضربه كده بيتهز لكن انا ركبتلو حاجه كده هيا حديده والله معرف اسمها ايه بس الجماعه في الرميح نصحوني بيها ومن بعد مركبتها والله ممتازه ومثبته المنظار كويس جدا وماشاء الله من ساعتها متجبسه في البندقيه ومتحركتش .تحياتي - نوريكاوي
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y |
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 10
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
ألف شكر واتمنى اضيفك على الايميل
sesa1984@hotmail.com |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نشيد رااااااائع | engineer05 | الصيد العام | 4 | 10-07-20 10:10 AM |
| صور لسلق عائلة الطحاويه وفديو قنص وصيد الحصينى | الطحاوى | الصيد بالكلاب | 22 | 10-07-14 08:47 PM |
| صور لسلق عائلة الطحاويه وفديو قنص وصيد الحصينى | الطحاوى | الصيد بالكلاب | 3 | 10-03-27 01:18 PM |
| اخوكم يستفسر من السعوديه | الشاعر خالد الحجي | انواع الطرائد ومواسمها | 3 | 10-03-22 08:02 AM |
| جروب الصيادين في السعوديه | noricawy isa | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 8 | 10-03-15 11:29 PM |