الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 09-05-14, 06:55 AM   #1
Dr_Sayed
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
Dr_Sayed مستواه غير معروف
افتراضي رد: السعوديه - وصيد اليمام 10 /5 / 2009

ماشاء الله يا اخ نوريكاوي بندقة اكتر من ممتازة انا بعشق النوعية دي اصلا وكان عندي استفسار
كم سعر الفايرخ 80 والدايانا ماغنوم 350 في السعودية وياريت تقولنا انت منين في السعودية
لاني ان شاء الله ناوي انزل الخبر قريب وعاوز اجيب واحدة فاريخ من هناك ومش عارف هقدر اعديها في المطار ولا لأ
ومعلش بتقل عليك ولكم مني جزيل الشكر
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Dr_Sayed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-15, 12:45 AM   #2
noricawy isa
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: القاهره - المهندسين \ وحاليا في العاشر من رمضان
المشاركات: 324
معدل تقييم المستوى: 9
noricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى noricawy isa
افتراضي رد: السعوديه - وصيد اليمام 10 /5 / 2009

يااهلا بيك يادكتور في اي وقت انا من سكان الرياض في النظيم تحديدا علي اول الطريق الي الدمام - بالنسبه للفايروخ 80 سعرها 1400 بس الله اعلم هتزيد ولا ايه -اما بالنسبه للديانا فا مشفتهاش والله خالص في اي محل ولا توكيلات الرميح - هما اظاهر شغالين علي الفايروخ بس - اتمني ان اكون افدتك وتقبل تحياتي - نوريكاوي
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y
noricawy isa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-15, 12:51 AM   #3
noricawy isa
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: القاهره - المهندسين \ وحاليا في العاشر من رمضان
المشاركات: 324
معدل تقييم المستوى: 9
noricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى noricawy isa
افتراضي رد: السعوديه - وصيد اليمام 10 /5 / 2009

بالنسبه لموضوع المطار والله انا مجربتش قبل كده اخد بندقيه معايا الي مصر مش عارف ايه الاجراءات - في ناس تقول مش هيحصل حاجه عادي وفي ناس تقول ممكن تتصادر منك ونا بقول لو حضرتك معاك واسطه في المطار ممكن يعدولك دبابه لو عايز ههههه - بس في مصر قبل كده اخدت بندقيه كنت عاوز اوديها معايا السعوديه بس عدت من مصر واخدوها في مطار الرياض فا انتا احسن هتلك وحده هنا ووحده هناك زي منا عملت - اسف علي الاطاله - وتقبل تحياتي - ن و ر ي ك ا و ي
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y
noricawy isa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-15, 07:07 AM   #4
Dr_Sayed
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
Dr_Sayed مستواه غير معروف
افتراضي رد: السعوديه - وصيد اليمام 10 /5 / 2009

ألف شكر يا نوريكاوي باشا . وان شاء الله ربنا يقدم اللي فيه الخير انا ناوي على الفايروخ 80 عاجباني بس خايف لما انزلها مصر
مش هلاقي ليها قطع غيار لو احتاجت بس ربنا يكرم ان شاء الله وباذن الله يبقى لينا لقاء لما انزل الخبر ونتعرف بحضرتك .
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
Dr_Sayed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-15, 09:06 AM   #5
Dr_Sayed
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
Dr_Sayed مستواه غير معروف
Talking رد: السعوديه - وصيد اليمام 10 /5 / 2009

كلاكيت تاني مرة يا نوريكاوي باشا معلش هنتعبك معانا المنظار اللي انتي جيبه عامل ايه معاك وتقريبه كام ونوعه وكان فيه
انواع تانية في الرميح باسعار معقولة؟ ومستني ردك ياباشا .
Dr_Sayed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-15, 11:47 PM   #6
noricawy isa
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: القاهره - المهندسين \ وحاليا في العاشر من رمضان
المشاركات: 324
معدل تقييم المستوى: 9
noricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى noricawy isa
افتراضي رد: السعوديه - وصيد اليمام 10 /5 / 2009

ازيك يادكتور اتمني انك تكون بخير وعافيه - بالنسبه للمنظار ده ملقتش غيرو عند الرميح وده ممتاز وبيقرب حلو قوي بس عيبو انك كل لما ترمي بعد كام ضربه كده بيتهز لكن انا ركبتلو حاجه كده هيا حديده والله معرف اسمها ايه بس الجماعه في الرميح نصحوني بيها ومن بعد مركبتها والله ممتازه ومثبته المنظار كويس جدا وماشاء الله من ساعتها متجبسه في البندقيه ومتحركتش .تحياتي - نوريكاوي
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y
noricawy isa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-16, 12:47 AM   #7
sico1984
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 10
معدل تقييم المستوى: 7
sico1984 مستواه غير معروف
افتراضي رد: السعوديه - وصيد اليمام 10 /5 / 2009

ألف شكر واتمنى اضيفك على الايميل
sesa1984@hotmail.com
sico1984 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نشيد رااااااائع engineer05 الصيد العام 4 10-07-20 10:10 AM
صور لسلق عائلة الطحاويه وفديو قنص وصيد الحصينى الطحاوى الصيد بالكلاب 22 10-07-14 08:47 PM
صور لسلق عائلة الطحاويه وفديو قنص وصيد الحصينى الطحاوى الصيد بالكلاب 3 10-03-27 01:18 PM
اخوكم يستفسر من السعوديه الشاعر خالد الحجي انواع الطرائد ومواسمها 3 10-03-22 08:02 AM
جروب الصيادين في السعوديه noricawy isa صور وفيديو الصيد ورحلاته 8 10-03-15 11:29 PM


الساعة الآن 06:31 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir