![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 178
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
مفيش النوع فى مصر غير واحد كان كاتب على النت انه عنده واحد شريه من واحد صاحبه وجيبه من بره ومكنش عايز يبيعه والكلام ده من فترة
بالنسبه للمسدس لو حضرتك قريت تقييمه بره صحيح ان الكل اجمع انه قوى 500 ق/ث وخزنته كبيرة لكن كله اجمع وسب ولعن فيه علشان على طول بيسرب وعلى طول خزنته بتعلق لدرجة ان ناس كتير بيقولو انهم معرفوش يكملو خزنه واحده ولا مرة ، فيه احسن منه 100 مرة بس برضه بره مش هنااحنا هنا بيجيبو زبالة بره وانا اسف بس هو ده تقييمه تقبل تحياتى |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نفسي أشارك حد في رحلة صيد | TELEBK | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 10 | 11-03-15 06:44 PM |
| نفسي انظف البندقية | osamaboha | سوق المنتدى | 1 | 11-03-05 07:02 PM |
| انا نفسي في مسدس الماني | جودريلا | محدثات الصوت | 1 | 11-02-23 02:59 PM |
| نفسي في الكرال دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | waleedrahmy | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 11-02-23 06:19 AM |
| مـــــــــش فاهم اى حاجه خالص ســــــــاعــــــــدونى.. | shuter | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 10-03-10 08:32 AM |