الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 09-05-08, 05:59 AM   #27
noricawy isa
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: القاهره - المهندسين \ وحاليا في العاشر من رمضان
المشاركات: 324
معدل تقييم المستوى: 9
noricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى noricawy isa
افتراضي رد: تدمير الحمام بال Diana 52

متشكر يااخ والثر علي كلمه ( من الشمال لليمين)وانتا عمال بتقول احنا اخوات وميمفعش نقول الفاظ خارجه عن نص الاداب - والحمد لله زي ماقولت قبل كده انا مش محتاج حد يعدل عليا في الكلام او يفهمني انا بعمل ايه - لو كنت تجاوزت شويه في انتقاد الاخ كاريزما ده مش يعني انو ابو ملطشه للي يسوا واللي ميسواش وكفايا انو الاستاز عماد النجار عجبتو قوي الكلمه بتاعتك وعمال يضحك لحد دلوقتي - قولي انتا بقا والساده الاعضاء هل دي طريقه لتهديه النقاش ام زياده البنزين عليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y
noricawy isa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
قنص الحمام بالفتاكه Diana 52 charesma صور وفيديو الصيد ورحلاته 29 11-04-11 05:18 PM
تدمير اليمام بالفتاكه Diana 52 charesma صور وفيديو الصيد ورحلاته 8 09-12-30 02:06 AM
ال Diana 52 وقنص اليمام charesma الصيد العام 9 09-02-23 06:18 PM


الساعة الآن 06:54 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir