![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#27 |
|
صياد نشيط
|
متشكر يااخ والثر علي كلمه ( من الشمال لليمين)وانتا عمال بتقول احنا اخوات وميمفعش نقول الفاظ خارجه عن نص الاداب - والحمد لله زي ماقولت قبل كده انا مش محتاج حد يعدل عليا في الكلام او يفهمني انا بعمل ايه - لو كنت تجاوزت شويه في انتقاد الاخ كاريزما ده مش يعني انو ابو ملطشه للي يسوا واللي ميسواش وكفايا انو الاستاز عماد النجار عجبتو قوي الكلمه بتاعتك وعمال يضحك لحد دلوقتي - قولي انتا بقا والساده الاعضاء هل دي طريقه لتهديه النقاش ام زياده البنزين عليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قنص الحمام بالفتاكه Diana 52 | charesma | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 29 | 11-04-11 05:18 PM |
| تدمير اليمام بالفتاكه Diana 52 | charesma | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 8 | 09-12-30 02:06 AM |
| ال Diana 52 وقنص اليمام | charesma | الصيد العام | 9 | 09-02-23 06:18 PM |