![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا جماعه نسيت اقولكم انا رحت عند احمد المنسى فالعتبه يوم 15 /2 واتعقدت
ومش عاوز اقول غير انى وملقتش غير حاجه واحد قله ادب انا اسف بس ده اللى حصل هو فعلا عند مسدسات جميله فالشكل والفنش عن الاهليه لكن من على باب المحل واحد قاعد حاطط رجل على رجل جاى داخل بقول سلام عليكم حتى منزل رجله وقالى عاوز ايه بقوله اسعار بصلى باستخفاف عشان نازل من على موتسيكل وقالى تصدقو كام الاسعار تبدأ من 3500 حسبى الله ونعم الوكيل واكيد لحد دلوقت اسعارة غاليه اسف على التطويل بس حرام والله فعلا مصائب قوم عند قوم فوائد
__________________
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|