الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-22, 03:30 PM   #1
mahmoudalaa
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية mahmoudalaa
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 378
معدل تقييم المستوى: 8
mahmoudalaa في بداية الطريقmahmoudalaa في بداية الطريقmahmoudalaa في بداية الطريقmahmoudalaa في بداية الطريقmahmoudalaa في بداية الطريقmahmoudalaa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى mahmoudalaa إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mahmoudalaa
افتراضي رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي

ممكن برضو تعرض الموضوع في قسم الاقتراحات حتي يناقش من قبل الادارة
__________________
و ما رميت اذ رميت ولكن الله رمي
mahmoudalaa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-22, 03:53 PM   #2
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدخالد مشاهدة المشاركة
والله هى فكرة جيدة جدا ولكن فى البدايه يجب عمل رابطة للصيدفى مصر ويتم تشهرها مثل الجمعيات الاجتماعية ونكون لها اعضاء ..........اعضاء مجلس الادارة ورئيس للجمعية او الرابطة ثم يشارك معنا اعضاء المنتدى ونصدر كارنيهات اعضاء عاملة وكذلك سيرى الموضوع النور وكمان ناخد تخفيضات من محلات الاسلحة للاعضاء والله المستعان
كلام جميل ... و يمكن طرحة للنقاش.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم ... بالنسبه للموضوع فهو اكثر من رائع بس انا عندى استفسار و فكره اولا الاستفسار . مثلا انا طالب فى سنه مهمه.٣ ثانوى. و لسه مبتدء و طبعا هيبقى نفسى فالكارنيه علشان ده شرف ليا ده غيرالتخفيض هيبقى الوضع بالنسبالى ايه؟ اما الفكره هى انشاء الله نعمل استفتاء على كل شرط بين الاعضاء بنعم او لا و يبقى احنا حددنا الشروط بالتراضى و الحق و تقبلو مرورى
ربنا يوفقك ... و جاري متابعة و بحث الإقتراح من الإدارة .

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الادارة مشاهدة المشاركة
نحن نتابع اقتراحاتكم اول باول .. لكن احب ان اوضح ان هناك بعض الطلبات لا يمكن للاداره تنفيذها قانونيا .. كتنظيم الرحلات ..
لكن يمكننا مثلا القيام بعمل فئه جديده تحت مسمى عضو مميز لمدة ستة شهور او سنه .. وذلك نظير دفع العضو للمنتدى مبلغ محدد .. يحصل فى مقابله على تخفيض من المحلات المعتمده والتى سيتم الاتفاق معها بواسطه المنتدى .. وكارنيه العضويه المميزه فى المنتدى .. وصلاحيات اكثر فى خصائص المنتدى .. هذا التصور هو مجرد اقتراح .. ونحن نرحب باي افكار جديده او تعديل ما للمناقشه ..

نشكركم للمتابعة .. و نرجو من سيادتكم دراسة و تبني الفكرة.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the hacker مشاهدة المشاركة
انا مع حضرتك يا استاذ بدر فى رأيك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido مشاهدة المشاركة
الى الاستاذ الفاضل صاحب هذا الصرح العظيم اولا اشكر سيادتكم على هذا المنتدى الاكثر من رائع الذى لولاه ماكنت احببت الصيد و الشكر ايضا لابى الغالى الاستاذ جمال فهو الذى ارشدنى الى الطريق عندى فكره كويسه جدا ان يتم عمل مواضيع كاستفتاء كل موضوع يناقش شرط من شروط الاشتراك كستفتاء و بعد الانتهاء من جميع الشروط يتم التنسيق مع احد الاعضاء ليقوم بعمل التصميم الخاص بالكارنيه مقابل مبلغ معين من الاعضاء هذا الكارنيه شامل التخفيضات و غيره و تقبلو مرورى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido مشاهدة المشاركة
اما بالنسبه لتنظيم الرحلات فأنا ادعو ابى الاستاذ جمال نصر و الاستاذ بدر و جميع الخبراء ان يتولو هذه المهمه بس ابوس اديكو استنو لما اخلص امتحنات السنه السوده الى انا فيها دى الله يقطع ٣ ثانوى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmahmoud1800 مشاهدة المشاركة
انا معاكوووووووووووووووووووووو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريم الشامي مشاهدة المشاركة
فكرة حلوة ربنا يكرمنا ونقدر ننفذها
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sakr2010 مشاهدة المشاركة
فكرة عظيمة جدا جـــــــــــــــــــدا




sakr2010
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudalaa مشاهدة المشاركة
ممكن برضو تعرض الموضوع في قسم الاقتراحات حتي يناقش من قبل الادارة


شكرا لكم جميعا علي المتابعة و التأييد ...
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
خدمه لأعضاء المنتدي @khaled_taha@ الورشة 11 11-02-19 05:36 PM
أقتراح تقسيم سوق المنتدى إلى أربع أقسام شادي999 محدثات الصوت 2 10-12-13 07:45 PM
مبروك لسيف استلام كارنية عضوية الاتحاد المصري للرماية galal khalifa الصيد العام 54 10-09-27 08:39 PM
خدمو لأعضاء المنتدى بجد خش بسرعة واترك رأيك mekymose سوق المنتدى 3 10-07-07 03:28 PM
فكرة لأعضاء المنتدى القناص الصيد العام 13 08-09-26 12:54 AM


الساعة الآن 05:43 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir