![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2014
المشاركات: 50
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() |
الفكرة ان سوق البيع و الشراء واقف تماما لعدم وجود تراخيص جديدة و دة ترتب علية نزول الاسعار بطريقة كبيرة جدا و لان كمان الفترة اللي فاتت تم سحب رخص كتير ودة معناة زيادة المعروض مش فالمحلات بس لا و فالاقسام كمان ...الحلوان 51، وصل 2000 to 3000* و محدش بيشتري و منغير ما معاليك تزعل الاما ال 8 طلقات حاليا اقصي حاجة في الفترة الحالية 10000 دة لو بحالة ممتازة انا معايا لاما 7.65 كانت عاملة 15000 دلوقتي محدش عايز ياخدها ب 2000 حتي و عايز استبدل و مش عارف لاني مستخصر ارميها فالقسم
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|