الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 09-05-03, 05:57 AM   #1
sokar_jax
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 71
معدل تقييم المستوى: 7
sokar_jax مستواه غير معروف
افتراضي رد: تدمير الحمام بال Diana 52

معشى فيل كلمة النتا مصطادة دة كلو حرام لان الحمام دة بتاع ناس وباين اوى انو بلدى وجمعيات ياعنى مش حمام برى راجع نفسك اصطاد اى حاجة الا حمام الناس
sokar_jax غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-03, 03:44 PM   #2
طلعت بخيت بسكالس
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية طلعت بخيت بسكالس
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
المدينه: القاهرة
المشاركات: 602
معدل تقييم المستوى: 10
طلعت بخيت بسكالس مستواه غير معروف
افتراضي رد: تدمير الحمام بال Diana 52

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sokar_jax مشاهدة المشاركة
معشى فيل كلمة النتا مصطادة دة كلو حرام لان الحمام دة بتاع ناس وباين اوى انو بلدى وجمعيات ياعنى مش حمام برى راجع نفسك اصطاد اى حاجة الا حمام الناس
والله برافو عليك ياأخ سكر وبالرغم من أني مافهمتش أول 7 كلمات في المشاركة بتاعتك لكن عجبتني جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حد بقي والنبي يرد علي الراجل ده .................................................. .................................................. .............................................
أنت فين ياعم كاريزما ياللى متعلم الصيد أمبارح وبتصتاد حمام الناس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
بلادي وأن جارت عليا عزيزة
أهلي وأن ضنوا عليا كرام
طلعت بخيت بسكالس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-03, 07:31 PM   #3
Gamo
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Gamo
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 273
معدل تقييم المستوى: 8
Gamo مستواه غير معروف
افتراضي رد: تدمير الحمام بال Diana 52

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طلعت بخيت بسكالس مشاهدة المشاركة
والله برافو عليك ياأخ سكر وبالرغم من أني مافهمتش أول 7 كلمات في المشاركة بتاعتك لكن عجبتني جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حد بقي والنبي يرد علي الراجل ده .................................................. .................................................. .............................................
أنت فين ياعم كاريزما ياللى متعلم الصيد أمبارح وبتصتاد حمام الناس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههه

خلى عنكو يا رجالة انا لها


بص يا سكر بيه

اولا / كاريزما ده انسان محترم وما يطلعش منه العيبة وانا اعرفه من مواضيعه ومشاركاته

ثانيا / بخصوص الحمام ده مفهوش حمام لا بلدى ولا جمعيات ده كله حمام برى ولو افترضنا
انه فيه فرد والا تانين بلدى

ده بيبقى حمام طفشان وما بيرجعش لمكانه تانى اوى بتبقى خلفة مخلطة بلدى على برى

ثالثا / الحمام الجمعيات عمره ما يسيب مكانه ويطفش لانه ذكى جدا وعليه مخ ما اقولكش

رابعا / فية طريقة احسن من كده ممكن تشارك بيها وتنتقد زى ماانت عايز

أأمل ان تفيد وتستفيد يا مستر سكر
__________________
لا اله الا أنت سبحانك انى كنت من الظالمين

عامل سلاحك على انه عدوك يتحين الفرصه للفتك بك فلا تعطيه الامان
Gamo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-03, 11:52 PM   #4
charesma
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية charesma
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 272
معدل تقييم المستوى: 8
charesma في بداية الطريقcharesma في بداية الطريقcharesma في بداية الطريق
افتراضي رد: تدمير الحمام بال Diana 52

معلش بقى يا استاز طلعت
اصل انا لسه بتعلم مبادى الصيد جديد فاسمحونى هههههههههههههههههههههههههههههههههه
بالنسبه للحمام ده يا اخ سكر ده كله حمام جبلى لسبب واحد وهو ان مافيش حمام بتاع ناس بينزل ياكل من مصنع للقمح فى الشارع
لأن ده معناه ان اصحابه مش بيحطوله اكل لأان لو اصحابه بيحطوله اكل ماكانش نزل ولمعلوماتك كمان ان حمام الغيه او حمام الناس زى مابتقول كدا مابيسيبش المكان بتاع الغيه بتاعه ويروح فى اى حته كدا ده بيبقى قريب جدا من مكان الداير بتاعه
واقولك على حاجه كمان لو فعلن ده حمام ناس والناس مش بتحطله اكل ولأ ميه وسايبينه كدا ومش مهتمين بيه يبقى بجد حلال صيده وكمان على فكره برده انت بتتكلم فى نقطه الألوان بتاعت الحمام او انواعه انت عمرك ماسمعت مثلأ ان الحمام ده بيتزاوج من بعضه الجبلى والغيه
لأن فى حمام كتيررررررررر جدا فى المصنع مقيم فيه وبيبات فيه وكمان حمام غيه زى مانت بتقول ومش بتاع ناس عارف ليه؟؟؟
لأنه هربان من اصحابه لأنهم مش بيحطوله اكل وبيجى المصنع يعيش هناك ويتزاوج مع الحمام الجبلى فهمت ولأ لسه اللمعلومه ماوصلتش
charesma غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-06, 08:20 AM   #5
noricawy isa
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: القاهره - المهندسين \ وحاليا في العاشر من رمضان
المشاركات: 324
معدل تقييم المستوى: 9
noricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى noricawy isa
افتراضي رد: تدمير الحمام بال Diana 52

انا مع الاخ سكر وطلعت في الرأي بصراحه مش معنا اني معايا بندقيه وفرحان بيها اني اتشطر علي حمام الناس وباين قوي قوي انو حمام بتاع ناس عيب يااخ كاريزما وقبل ميكون عيب فاهوا حرااااااااااام لان ده ملك ناس مش ملك سعادتك ولا جنينتك هيا - معندك ياخي مليون مكان تروح تصطاد فيه - عيب يااخ كاريزما قوي اللي انتا عملتو عشان مش جدعنه اوي ولا شطاره وكمان فرحان وحاطط الصور - لااله الا الله _
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y
noricawy isa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-06, 09:20 AM   #6
charesma
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية charesma
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 272
معدل تقييم المستوى: 8
charesma في بداية الطريقcharesma في بداية الطريقcharesma في بداية الطريق
Angry رد: تدمير الحمام بال Diana 52

اولأ انت كدا شكلك لم تقراء الموضوع من اوله ومش فاهم حاجه نهائ
لأن انت بتقول ان انت مع استاز طلعت واستاز سكر
اولأ استاز طلعت زعلان من الى قاله الأخ سكر فى حقى
تانيا الأخ سكر لما عمل بحث على النت اتضح ان الحمام ده جبلى
وكمان من غير البحث ده انا مش محتاج انى اعرف الفرق بين الجبلى وبتاع الناس
ولو انت حبيت ترد على الموضوع تبقى اقراء الموضوع الأول وافهم ايه الى مكتوب مش ترد كدا وخلأص
وكمان لما تحب ترد ياريت ترد بشكل احسن من كدا او ماتردش خالص .
charesma غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-07, 07:06 AM   #7
noricawy isa
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: القاهره - المهندسين \ وحاليا في العاشر من رمضان
المشاركات: 324
معدل تقييم المستوى: 9
noricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى noricawy isa
افتراضي رد: تدمير الحمام بال Diana 52

ياكاريزما قبل ماالاستاز طلعت يكلم وينتقد الاخ سكر شوف هوا قال ايه ( فينك ياعم كاريزما ياللي متعلم الصيد من يومين وبتصيد في حمام الناس) وبعدين الحمد لله انا بعرف اقرا واكتب ونا خريج لغات اصلا مش محتاج انو حد يقولي اني افهم الموضوع ومتكلمش وخلاص - انا عارف وشايف ايه اللي بيتقال واللي اتقال - والحمد لله انا مش محتاج حد يعدل علي اسلوبي لاني عارف بعمل ايه.
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y
noricawy isa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 09-05-15, 09:51 PM   #8
hassan_11176
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المدينه: الغربيه
المشاركات: 256
معدل تقييم المستوى: 9
hassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريق
افتراضي رد: تدمير الحمام بال Diana 52

السلام عليكم بلاش تصطاد الحمام ده لانه بلدى وانت كده بتشيل وزر كفايه اليمام يا زعيم
hassan_11176 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
قنص الحمام بالفتاكه Diana 52 charesma صور وفيديو الصيد ورحلاته 29 11-04-11 05:18 PM
تدمير اليمام بالفتاكه Diana 52 charesma صور وفيديو الصيد ورحلاته 8 09-12-30 02:06 AM
ال Diana 52 وقنص اليمام charesma الصيد العام 9 09-02-23 06:18 PM


الساعة الآن 05:20 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir