![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة بدر البحيرة
المشاركات: 814
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
انا عندي فكرة ممكن تنشط المنتدى شوية بس هي هتبقى مكلفة نوعا ما زي ما الاستاذ عاطف عمل ممكن كل واحد يزود نشاطه على ارض الواقع شوية يعني اللى مهتم بالمحدثات الصوتية يبتدي يهتم بحاجة واحدة معاها زي بنادق الصيد ويشتري بندقية ولو ارخص حاجة زي الصيني والرمسيس ويطلع يصطاد وسيجد هواية جميلة جدا ورزق كتير وجميل وصحى كمان وسعادة لمن حوله عمري ما انسى الشعور الجميل اللي بحس بيه لما اصطاد يمام واهدى ببعضه بعض الاصدقاء او اعزمهم على الغداء خاصة انه لا يمكن شراؤه الا عن طريق الصيد او لو الواحد بيصطاد طيور ممكن ينوع ويشتري عدة صيد سمك (تاني يشتري) ايوة معلش هي الدنيا كده ما من شيء الا بشئ بس عدة صيد السمك ارخص بكتير من البنادق المهم يطلع يصطاد وينقل لنا طلعاته وخبرته وبرده اهو رواج لادوات الصيد وهذا على سبيل المثال وليس الحصر اناعن نفسي بفكر جديااني ارجع اصطاد سمك بعد انقطاع اكثر من خمسة عشر عاما ايام البوصة الغاب
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله 01010713004 |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|