![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حاول تصوره كام صورة واضحين .... و ترفعهم ... عشان نقدر نساعدك ....
بشكل عام .... المسدس لو شغال كويس و مش بيحشر ...... سعره كده يبقي فى اللذيذ ..... للاسباب التالية .. المسدس 8 مللى ... و الطلق ال 8مم اغللى من ال 9 مم .... و ده بيخلى المسدس تمنه اقل من اقرب مماثل ليه ( الفولجا ال9 مم متوسط سعره النهاردة 700 جنيه تقريبا .) اما بالنسبة للبارود المتراكم ... ده شيء سهل ازالته بالتنضيف باسبراى تنظيف و فرشة كويسة ..... حاول تصور المسدس .... وفى انتظار رأى الزملاء .....
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم 3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة ) http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671 |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|