الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-15, 12:43 PM   #1
المهندس الاسكندرانى
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 16
معدل تقييم المستوى: 6
المهندس الاسكندرانى مستواه غير معروف
افتراضي رد: سؤال للخبراء .. عن النوريكا جيت.

السلام عليكم,النوريكا جت مركونة من سنة 1997وبسسب الركنة فان الجلبة فرولت ولا بد من تغييرها بأخرى جديدة.
والجلبة لمن لا يعرف من الاخوة الأعضاء هى الجزء المسئول عن ضغط الهواء وهى مصنوعة من البلاستيك ولا يمكن صنعها من الحديد.
وسعر الجت نمرة واحد جديدة بالكرتونة والكتالوج وكيس النشانات الأمامية 1650 جنيه وهذا السعر شامل تغيير الجلبة.
لأاى ااستفسار 0120815644
المهندس الاسكندرانى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-15, 05:07 PM   #2
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: سؤال للخبراء .. عن النوريكا جيت.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المهندس الاسكندرانى مشاهدة المشاركة
السلام عليكم,النوريكا جت مركونة من سنة 1997وبسسب الركنة فان الجلبة فرولت ولا بد من تغييرها بأخرى جديدة.
والجلبة لمن لا يعرف من الاخوة الأعضاء هى الجزء المسئول عن ضغط الهواء وهى مصنوعة من البلاستيك ولا يمكن صنعها من الحديد.
وسعر الجت نمرة واحد جديدة بالكرتونة والكتالوج وكيس النشانات الأمامية 1650 جنيه وهذا السعر شامل تغيير الجلبة.
لأاى ااستفسار 0120815644

شكرا جدا لتوضيح سيادتك .. الله ينور عليك ..

بس أنا سمعت إن النوريكا جيت فيها فرزين أول و ثاني .. فدي أي فرز بعد إذنك .. و كمان إيه كيس النشانات الأمامية دي ... معلش أنا أول مرة أسمع عنها !!!

و كمان لو هشتري من حضرتك ... أنا من جسر السويس - الألف مسكن - القاهرة ...
مكان حضرتك فين ؟
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-15, 05:34 PM   #3
المهندس الاسكندرانى
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 16
معدل تقييم المستوى: 6
المهندس الاسكندرانى مستواه غير معروف
افتراضي رد: سؤال للخبراء .. عن النوريكا جيت.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة
شكرا جدا لتوضيح سيادتك .. الله ينور عليك ..

بس أنا سمعت إن النوريكا جيت فيها فرزين أول و ثاني .. فدي أي فرز بعد إذنك .. و كمان إيه كيس النشانات الأمامية دي ... معلش أنا أول مرة أسمع عنها !!!

و كمان لو هشتري من حضرتك ... أنا من جسر السويس - الألف مسكن - القاهرة ...
مكان حضرتك فين ؟
أنا أظن ان كل الموجود بمصر هو نفس المستوى وليس هناك ما يدل على الفرز الأول أو الثانى وأنا لست متأكدا أن هناك فرز أول وفرز ثانى أساسا وقد يكون كلام تجار لتفسير اختلاف الأسعار,وبالنسبة لكيس النشانات الأمامية فهو كيس به ثلاث نشانات أمامية بأشكال مختلفة.
بالنسبة للبيع أنا من الاسكندرية وأسافر الى القاهرة كل فترة بسيطة وممكن التنسيق عن طريق التليفون .
المهندس الاسكندرانى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
النوريكا جت نمرة 2 messam سوق المنتدى 4 11-03-15 02:05 PM
معلومات عن النوريكا 73 messam سوق المنتدى 0 11-03-03 09:18 AM
سؤال للخبراء في البنادق eagle202eg بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 2 10-09-21 04:33 PM
ايه رايكوا في النوريكا 73 ahmed.saddik سوق المنتدى 4 10-05-03 08:12 AM


الساعة الآن 08:11 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir