![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 16
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
السلام عليكم,النوريكا جت مركونة من سنة 1997وبسسب الركنة فان الجلبة فرولت ولا بد من تغييرها بأخرى جديدة.
والجلبة لمن لا يعرف من الاخوة الأعضاء هى الجزء المسئول عن ضغط الهواء وهى مصنوعة من البلاستيك ولا يمكن صنعها من الحديد. وسعر الجت نمرة واحد جديدة بالكرتونة والكتالوج وكيس النشانات الأمامية 1650 جنيه وهذا السعر شامل تغيير الجلبة. لأاى ااستفسار 0120815644 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
شكرا جدا لتوضيح سيادتك .. الله ينور عليك .. بس أنا سمعت إن النوريكا جيت فيها فرزين أول و ثاني .. فدي أي فرز بعد إذنك .. و كمان إيه كيس النشانات الأمامية دي ... معلش أنا أول مرة أسمع عنها !!! و كمان لو هشتري من حضرتك ... أنا من جسر السويس - الألف مسكن - القاهرة ... مكان حضرتك فين ؟
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 16
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
بالنسبة للبيع أنا من الاسكندرية وأسافر الى القاهرة كل فترة بسيطة وممكن التنسيق عن طريق التليفون . |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| النوريكا جت نمرة 2 | messam | سوق المنتدى | 4 | 11-03-15 02:05 PM |
| معلومات عن النوريكا 73 | messam | سوق المنتدى | 0 | 11-03-03 09:18 AM |
| سؤال للخبراء في البنادق | eagle202eg | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 10-09-21 04:33 PM |
| ايه رايكوا في النوريكا 73 | ahmed.saddik | سوق المنتدى | 4 | 10-05-03 08:12 AM |