الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-15, 11:44 AM   #1
ماجد عادل
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1
معدل تقييم المستوى: 0
ماجد عادل مستواه غير معروف
افتراضي رد: استغلال التجار

فعلا انا رحت محل صيامكو للاسلحة من عشرة ايام وباع ادامى الطبنجة ekol firat magnum عيار 9مم عادة بمبلغ 3500 جنيها والطلقات العلبة 25 طلقة بـ 250 جنيه والجراب 100 جنيه والله على ما اقول شهيد ومعاملة فى منتهى السوء وبيطلع الطبنجات فى كيس بلاستيك اسود ومن غير اى مشتملات
مؤسسه صيامكو للاسلحه
1 أ فؤاد باشا منشيه البكرى م ج محل رقم 2
ودى صورة السلاح
ماجد عادل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-15, 12:49 PM   #2
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استغلال التجار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد عادل مشاهدة المشاركة
فعلا انا رحت محل صيامكو للاسلحة من عشرة ايام وباع ادامى الطبنجة ekol firat magnum عيار 9مم عادة بمبلغ 3500 جنيها والطلقات العلبة 25 طلقة بـ 250 جنيه والجراب 100 جنيه والله على ما اقول شهيد ومعاملة فى منتهى السوء وبيطلع الطبنجات فى كيس بلاستيك اسود ومن غير اى مشتملات
مؤسسه صيامكو للاسلحه
1 أ فؤاد باشا منشيه البكرى م ج محل رقم 2
ودى صورة السلاح
لا حول ولا قوةة الا بالله
بس كان واجب تنبة الاخ اللى اشتراها لان دى سرقة علنى
تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
معا للمارسة هويتنا ضد جشع التجار ahmed_mabrook الصيد العام 33 11-03-05 08:23 PM
معا للمارسة هويتنا ضد جشع التجار ahmed_mabrook بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 1 11-02-22 09:57 AM
مطلوب بندقيه رش نمره 2 استعمال MEMO2010 البنادق الهوائيه 2 10-09-14 02:27 PM
مطلوب بندقيه رش نمره 2 استعمال MEMO2010 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 10-09-13 12:54 AM
فتح محل لخدمه الصيادين وعدم استغلال الاسعار الكابتن حسام الصيد العام 17 10-06-20 08:09 PM


الساعة الآن 11:05 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir