![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
فعلا انا رحت محل صيامكو للاسلحة من عشرة ايام وباع ادامى الطبنجة ekol firat magnum عيار 9مم عادة بمبلغ 3500 جنيها والطلقات العلبة 25 طلقة بـ 250 جنيه والجراب 100 جنيه والله على ما اقول شهيد ومعاملة فى منتهى السوء وبيطلع الطبنجات فى كيس بلاستيك اسود ومن غير اى مشتملات
مؤسسه صيامكو للاسلحه 1 أ فؤاد باشا منشيه البكرى م ج محل رقم 2 ودى صورة السلاح
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
بس كان واجب تنبة الاخ اللى اشتراها لان دى سرقة علنى تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| معا للمارسة هويتنا ضد جشع التجار | ahmed_mabrook | الصيد العام | 33 | 11-03-05 08:23 PM |
| معا للمارسة هويتنا ضد جشع التجار | ahmed_mabrook | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 1 | 11-02-22 09:57 AM |
| مطلوب بندقيه رش نمره 2 استعمال | MEMO2010 | البنادق الهوائيه | 2 | 10-09-14 02:27 PM |
| مطلوب بندقيه رش نمره 2 استعمال | MEMO2010 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 10-09-13 12:54 AM |
| فتح محل لخدمه الصيادين وعدم استغلال الاسعار | الكابتن حسام | الصيد العام | 17 | 10-06-20 08:09 PM |