![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد البري وادواته معلومات عن الصيد البري فى مصر ومستلزماته. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#14 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا عن نفسي بمشي بيها كتير بس ماصادفنيش اني وقفت في كماين
وكنت بشتغل بحصل دفعات نقديه من تجار للشركه اللي كنت بشتغل فيها وكان معايا جا كال وفيرات وكنت كتير بمشي بحاجه منهم وواحده فيهم كانت بلي ودا ممنوع بس كنت بمشي بفلوس كتير احيانا 200.000 وشيكات وليله كبيره وكنت هتثبت قبل كده بس الحمد لله ربنا ستر وكنت مجبر اني امشي بسلاح ولو الفلوس اتاخدت الشرطه مش هترجعها ولا صاحب الشركه هيقولي فداك وكنت هلبس وبيتي في العبور وكنت برجع متأخر بس الكلام دا من فتره دلوقتي في البيت خلوني ابيع المسدسات وحتى البنادق الرش
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|