![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صيد السمك معلومات عن انواع الاسماك وكيفيه واماكن الصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
فتره الحصاد بتبقي كل اد ايه يا كبير
وبتبقي كام في الوزن |
|
|
|
|
|
#2 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
والله يا صاحبي احنا محسبناش فتره للحصد ولا حاجه احنا عملنا كده عشان الاستخدام الشخصي وعدم الشراء من جشع التجار بس كنا بناخد كل اسبوع او اسبوعين حوالي ربع كيلو او نص كيلو ونقسمة انا وهو واحنا طالعين نصطاد وساعات مكناش بناخد حاجة لان كان بيموت كتير منه بسبب الحر ونسيان عملية ترطيب جوانب الخيش ورش المياه علي الطين في الحوض وكنا بنشتري تاني ونرمية وبعد اسبوع او اكثر من اسبوع بكام يوم بنلاحظ تقريبا ضعف الكمية مع الاهتمام والمراعيه طبعا هيكون في زيادة انتاج ملحوظ
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|