الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-08-08, 07:23 PM   #1
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,892
معدل تقييم المستوى: 216
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى
افتراضي رد: موقف في منتهي الخطورة

بعيدا عن النرفزة......القانون شىء والمفروض شىء تانى....القانون يجيز لظابط الشرطة القبض على حامل السلاح ..وظابط الشرطة ليس خبيرا فبالتالى يعرض الموضوع على النيابة للتصرف ويعرض السلاح على الطب الشرعى لبيان نوعة وهل هو حى ام صوت ام رش......وتحدد جلسة موضوعية بناء على ذلك يتم ان شاء الله القضاء بالبراءة فيها وغالبا لا يتم مصادرة البنادق الرش....فى قضايا المخدرات ظابط الشرطة فى حال القبض على احدهم ومعة نبات البغانجو مثلا لا يستطيع الظابط القول بانه تم القبض على فلان وبحوزتة نبات البانجو يجب ان يقول نبات اخضر عشبى يشبة نبات البانجو لانة ليس خبير علما بان الطفل الصغير اليوم يستطيع تمييز البانجو...قس على ذلك الموقف الحاصل لصديقيك......الاستاذ ايمن كاتن بيصتاد من اسبوع وقابلة ظابط ووقف يهزر معاة هو والمخبرين وقالة لو احتاج حاجة يروح القسم والموضوع دى بسلام خالص...هى بتفرق من ظابط لظابط ومن معاملة الشخص معاة واسلوب الحديث........ربنا يطمنك على اصدقائك
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-08-08, 07:49 PM   #2
LEGION
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 11
LEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريق
افتراضي رد: موقف في منتهي الخطورة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان مشاهدة المشاركة
بعيدا عن النرفزة......القانون شىء والمفروض شىء تانى....القانون يجيز لظابط الشرطة القبض على حامل السلاح ..وظابط الشرطة ليس خبيرا فبالتالى يعرض الموضوع على النيابة للتصرف ويعرض السلاح على الطب الشرعى لبيان نوعة وهل هو حى ام صوت ام رش......وتحدد جلسة موضوعية بناء على ذلك يتم ان شاء الله القضاء بالبراءة فيها وغالبا لا يتم مصادرة البنادق الرش....فى قضايا المخدرات ظابط الشرطة فى حال القبض على احدهم ومعة نبات البغانجو مثلا لا يستطيع الظابط القول بانه تم القبض على فلان وبحوزتة نبات البانجو يجب ان يقول نبات اخضر عشبى يشبة نبات البانجو لانة ليس خبير علما بان الطفل الصغير اليوم يستطيع تمييز البانجو...قس على ذلك الموقف الحاصل لصديقيك......الاستاذ ايمن كاتن بيصتاد من اسبوع وقابلة ظابط ووقف يهزر معاة هو والمخبرين وقالة لو احتاج حاجة يروح القسم والموضوع دى بسلام خالص...هى بتفرق من ظابط لظابط ومن معاملة الشخص معاة واسلوب الحديث........ربنا يطمنك على اصدقائك
القانون يجيز لضابط الشرطة القبض علي حامل السلاح اه
إنما مش حامل بندقية رش
لو مش عارف يفرق بين الإتنين يبقي يفتح كشك سجاير
أو يسرح ببطاطا و ميقرفناش
LEGION غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 07:51 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir