الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-04-07, 01:26 AM   #11
LEGION
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 11
LEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريق
افتراضي رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
الاصدار الجديد ده اساسا مبيضربش غير الفضى مش لان الفضى حلو معاه لا لان بيت النار متصمم على الطلقه الفضى الدهبى مبتدخلش اساسا الا حشر وده علشان بيت النار مسلوب للداخل بدرجة نص ملى وبلاش كلمة تحدى دى لانى بعون الله حليت المشكله دى فياريت تشوف الموضوع ده
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=43859
حليت المشكلة معناها إنها موجودة
أنا بتكلم علي طبيعة المسدس بدون أي تعديلات
LEGION غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رابطة مالكي ekol p29 الأفوكاتو رابطة مالكى الاسلحه 83 22-10-10 04:36 PM
رابطة مالكي الروم (rohm rg 96) الأفوكاتو رابطة مالكى الاسلحه 51 18-04-26 03:19 PM
رابطة مالكي blow c06 الأفوكاتو ادوات الصيد الثقيله 209 14-01-11 05:24 PM
طلب بخصوص الريتاى بارون !!! za2r2lel محدثات الصوت 15 11-08-17 09:07 PM
عرض شريف أبوضيف على الريتاى بارون sherif aboudeif محدثات الصوت 19 11-06-13 09:52 AM


الساعة الآن 04:52 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir