![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
كلام سليم 1000000% ...... واحب اضيف ان المسدس ده تم تصنيعه فى بلجيكا و انجلترا ,,,, و كمان كانت فى نسخة ارجنتينية منه المسدس تصميمه كويس الى حد ما ,,,,,,, بس فيه حاجة انا شايف انها غبية شوية و بتقلب بعطل فيما بعد ..... المسدس فيه لسان امان ممتد من فوق الزناد لحد الابرة ..... الزناد ليه سن ( شبه القرن ) بيحرك لسان الامان .... و بيفسح المجال لحركة الابرة ... القرن ده بيعطل و احيانا بيتأكل و بيسبب ان الزناد ينشف و ان الابرة ما تتحركش .... و العطل ده عدى عليا فى اكتر من قطعة قبل كده ...........
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم 3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة ) http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671 |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|