![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
بصوا يا جماعة انا اشتريت بللي جامو النهاردة من الاهلية وعندي منجلة صغيرة وحطيت البليه علي فتحة الطلقة وحطيت حته بلاستيك فوق البليه علشان ما تتبطقش وقفلت المنجلة سنه سنه والبليه دخلت بالكامل في الرصاصة زي الفل
بس انا معايامسدس ايكول جاكال ديوال وبعد لما فكيت الطبة وقبل ما اجرب فكيت المسدس وضربت كشاف في الماسورة لقيت فيه بنز رأسي في صف الماسورة قافل الماسورة( يعني قاسمها نص يمين ونص شمال ) !؟ هل فيه طريقة البنز اللي بالطول وسد الماسورة انه ينشال ؟؟ وللا مش ها ينفع ؟؟ |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تعديل دبشك البام22 | محمد احمد العنانى | الورشة | 19 | 11-04-26 01:46 PM |
| امكانية تعديل للنوريكا ؟؟؟ | BASiC | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 23 | 11-01-08 09:45 AM |
| تعديل جملة المشاركات جديدة | Youssef | الموضوعات العامه | 1 | 10-10-14 11:05 AM |
| تعديل بسيط | mlmk66 | الورشة | 5 | 10-01-13 11:50 PM |
| تعديل للمنجلة التى اقترحتها سابقا | steyr68 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 08-08-09 04:21 PM |