الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-12-24, 09:40 AM   #1
Maestro
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Dec 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 109
معدل تقييم المستوى: 5
Maestro مستواه غير معروف
افتراضي رد: أفيدونا يا أهل الخبرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
البرونى 92 هوا اللى كان موجود قبل الثورة ومكانش حد يسمع حاجه عن ال9000 وفيه ناس كتير شككت فيه وقالو صينى ومضروب وخامته وحشه وبعد كده فضل هوا اللى موجود فى السوق وسعره ارتفع كتير والتانى تقريبا مش متاكد من وجوده وكان اللى موجود منه ال8 مم البرونى ال9000 عيار 9مم
انا شوفت البرونى ال92 ال8مم مسدس محترم انما ال9000 معرفش ظروفه ايه
تحياتى
شكرا جزيلا يا باشا طيب هو البروني 92 موجود في السوق اصلا و لو موجود في منه 9مم و حضرتك تفضل ال 92 ولا 9000
Maestro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-12-24, 09:52 AM   #2
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: أفيدونا يا أهل الخبرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maestro مشاهدة المشاركة
شكرا جزيلا يا باشا طيب هو البروني 92 موجود في السوق اصلا و لو موجود في منه 9مم و حضرتك تفضل ال 92 ولا 9000
اكيد طبعا البرونى ال92 بس مفيش منه 9مم تقريبا على حد علمى
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-12-24, 09:58 AM   #3
Maestro
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Dec 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 109
معدل تقييم المستوى: 5
Maestro مستواه غير معروف
افتراضي رد: أفيدونا يا أهل الخبرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
اكيد طبعا البرونى ال92 بس مفيش منه 9مم تقريبا على حد علمى
طيب الاقيه عند مين؟ و ايه رأي معاليك فى البروني 85 هو احسن ولا ال92؟
Maestro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-12-24, 11:19 AM   #4
abo amar
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abo amar
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80
abo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: أفيدونا يا أهل الخبرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maestro مشاهدة المشاركة
طيب الاقيه عند مين؟ و ايه رأي معاليك فى البروني 85 هو احسن ولا ال92؟
موجود عندي البروني 9000 في المحل تشرفني وهتلاقيه موجود في العرض المثبت محل تارجت ستور في قسمالاسلحه الناريه ومحدثان الصوت
abo amar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-12-24, 12:44 PM   #5
Maestro
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Dec 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 109
معدل تقييم المستوى: 5
Maestro مستواه غير معروف
افتراضي رد: أفيدونا يا أهل الخبرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
موجود عندي البروني 9000 في المحل تشرفني وهتلاقيه موجود في العرض المثبت محل تارجت ستور في قسمالاسلحه الناريه ومحدثان الصوت
الف شكر ابو عمار باشا فعلا كنت عايز اجي لحضرتك المحل بس لو سمحت كان عندي استفسار، هو البروني 85 و البروني 92 موجودين عند سيادتك؟
Maestro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-12-24, 01:53 PM   #6
abo amar
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abo amar
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80
abo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: أفيدونا يا أهل الخبرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maestro مشاهدة المشاركة
الف شكر ابو عمار باشا فعلا كنت عايز اجي لحضرتك المحل بس لو سمحت كان عندي استفسار، هو البروني 85 و البروني 92 موجودين عند سيادتك؟
عندي بروني 9000 يا فندم بس جديد ودي طبنجه.محترمه جدا جدا لو بتدور علي بروني.محترم
abo amar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-12-24, 02:06 PM   #7
Maestro
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Dec 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 109
معدل تقييم المستوى: 5
Maestro مستواه غير معروف
افتراضي رد: أفيدونا يا أهل الخبرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
عندي بروني 9000 يا فندم بس جديد ودي طبنجه.محترمه جدا جدا لو بتدور علي بروني.محترم
الف شكر يا باشا و هى فعلا طبنجة محترمة طالما من عند معاليك، و ان شاء الله اجي لحضرتك قريبا جدا
Maestro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 02:20 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir