![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: القاهرة - الاسماعيلية
المشاركات: 77
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يشرفنى ان انضم لرابطة الريتاى بس الصراحة عندى مشكلة لما اشتريت المسدس وجربته بالطلق التركى الفضى طلقتين ورا بعض ما شاء الله ضرب ونطر الفارغ وعلق الاجزاء لغاية دلوقتى تمام جيت اجرب الطلق الذهبى هو اعرض من الفضى وبسحب على البارد (يعنى بحط الطلقات فى الخزنة واسحب الاجزاء بايدى عشان اسحب الطلقلت من الخزنة ورا بعض وينطر طلقة طلقة من غير ما اضربهم) بيحشر اول طلقة فى بيت النار ويسحب التانية وراها ويحشر والاجزاء مابترجعش ممكن اعرف حل المشكلة دى ايه ؟؟؟؟؟
__________________
اللهم أرنا الحق حقا وأرزقنا اتباعه وأرنا الباطل باطلا وارزقنا إجتنابه |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: القاهرة - الاسماعيلية
المشاركات: 77
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شكرا لاهتمام حضرتك وسرعة الرد لكن انا مش عارف العيار للمسدس لكن الطلقة P.A.
هو نفس المسدس اللى فى الرابط ده انا اشتريته http://egyhunt.net/showthread.php?t=43975
__________________
اللهم أرنا الحق حقا وأرزقنا اتباعه وأرنا الباطل باطلا وارزقنا إجتنابه |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
بالتوفيق |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
![]() ![]() ![]() http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=43859
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: القاهرة - الاسماعيلية
المشاركات: 77
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
اللهم أرنا الحق حقا وأرزقنا اتباعه وأرنا الباطل باطلا وارزقنا إجتنابه |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: القاهرة - الاسماعيلية
المشاركات: 77
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
طب تفسر بايه حضرتك حشر المسدس للطلقات الدهبى فقط عند السحب على البارد وضربها بطريقة صحيحة ونطر الفارغ عند ضرب الطلقات وشاكر لحضرتك جدا
__________________
اللهم أرنا الحق حقا وأرزقنا اتباعه وأرنا الباطل باطلا وارزقنا إجتنابه |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رابطة مالكي ekol p29 | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 83 | 22-10-10 04:36 PM |
| رابطة مالكي الروم (rohm rg 96) | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 51 | 18-04-26 03:19 PM |
| رابطة مالكي blow c06 | الأفوكاتو | ادوات الصيد الثقيله | 209 | 14-01-11 05:24 PM |
| طلب بخصوص الريتاى بارون !!! | za2r2lel | محدثات الصوت | 15 | 11-08-17 09:07 PM |
| عرض شريف أبوضيف على الريتاى بارون | sherif aboudeif | محدثات الصوت | 19 | 11-06-13 09:52 AM |