![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 125
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
عندك حق اخى الكريم فى كلام بتاع البلطجيه دا واحب اقول للاخ صاحب الموضوع ان حتى لو الموضوع دا سليم المفروض احنا مش ننشره علشان الناس مش تجرى علىالتاجار والاسعار تزيد اكتر كفايه الىل احنا فيه من استغلال وبتهيقلى لو زميل حضرتكم كبار التجار فعلا فيايرت تعرف تجيب منه اسعار خاصه للمنتدى بدل ما نقول للناس كده ونخليهم يجرو على التجار وبعدين اطمنو الموضوع كلها كام شهر وهيهدى خالص والاسعار هتنزل جامد وهتشوفو والسوق هيكون استكفى وانت الىل هتدخل المحل يتحيلو عليك تشترى والجيش مش بياخد منك اى سلاح مدام واقف بيه قدام بيتك وهما الىل قايلين الكلام دا هنا بالنص من الضابط طاما واقف بتحمى بيتك محدش هيكلمك انما بقى لو واحد ماشى بيستعرض بيه فىالشارع مهو لازم طبعا ياخده وبعدين صح الجيش كمان انسححب ومفيش شرطه وياريت يا جماعه بلاش نروج اشاعات الاستيراد دى لانى عارف كويس اوى ان الاستيراد مفتوح ومفييش اى نوع اتحذر حتى السلاح مدام بشكل قانونى واللكام ده ثقه بحكم شغلتى ومعاملتى فى الجمارك
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حد يعرف اى معلومة عن مسدس كهلر 8 ملى | mohamed mohiey | محدثات الصوت | 1 | 11-02-24 01:12 AM |
| معلومة بسييييييييييييطة لمبتدئ | abasalma | محدثات الصوت | 2 | 10-10-18 09:35 PM |
| اعمل اية | خط الصعيد | الورشة | 14 | 10-08-08 12:25 AM |
| 100 معلومة | smsmn8888 | الصيد العام | 10 | 10-05-17 12:53 AM |
| اعمل ايه | tito | الورشة | 4 | 10-03-22 02:34 PM |