![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#18 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 145
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() |
فكرة فاشلة جدا اسمحلي يا استاذنا العزيز انا بعد اذنك لو مشينا بهذه السياسة فنحن نقول للصوص والمجمرمين والمحتلين والمستعمرين وكل من هو شرير (( تفضلوا هنا فريسة سهلة تعالوا بسرعة لجمع المال وغير المال)) مما هو اغلي كما قال الأستاذ mimic وهو الشرف ارجو ان تراجع نفسك لأن هذه السياسة هي التي مكنت الطغاة من التحكم في الشعوب العزل فالأعزل فريسة سهلة ومشجعة ولا يلومن الا نفسه وبالنسبة لأستخدام السلاح فعلا يجب الأهتمام بتعلم ثقافة حمل السلاح وعدم استخدامه الا في حالة الدفاع عن النفس وعدم اللجوء للسلاح الا في الحالات الضرورية جدا جدا شكرا لكم
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أنا عاوز مسدس صوت جديد | Mahmoud El-Behairy | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-02-15 03:58 PM |
| استفسار عن سعر مسدس رش نمره واحد | hazem3008 | محدثات الصوت | 4 | 11-02-09 11:11 PM |
| عاوز مسدس صوت.... | حسام عبادي | ادوات الصيد الثقيله | 10 | 11-01-17 08:10 PM |
| عاوز اشترك فى نادى للرمايه | العربى | الصيد العام | 4 | 10-12-04 10:10 PM |
| معايا مسدس جاب صوت عاوز اعرف شويه حاجات عنه | moode_haiasa | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 10-09-29 07:18 PM |