جاري رفع الصور يا باشا نص ساعة بالكتير وانزلها
بالنسبة للسعر انا مش عارف رنج سعرها كام فعشان كده حطيتها هنا يعني خايف اطلب سعر يبقا زيادة او قليل يعني انا عايز ابيعها بما يرضي الله وبس
بص لو في مشتري جاد في الشراء ممكن ابعتلك رقم والدي علي الخاص (البندقية باسمه وكده) وتخلصوا مع بعض