![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2013
المشاركات: 142
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() |
اقتباس:
استاذ مصري ممكن افهم وجهة نظر حضرتك في المهاجمة الدايمة للحملة ..؟؟ بعيدا عن موضوع التثبيت حضرتك مش عايز الاسعار تنخفض لية ؟؟ واية سبب عدم دعم حضرتك مع العلم انك من اهم اعضاء المنتدي ارجو توضيح وجهة النظر لعل النقاش حل ؟؟؟ |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
اما كون دعمى للحمله او عدمه ادعمه انى اقول انى مقاطع مثلا انا فعلا الاسعار مش عاجبانى بس عارف الى فيها وعارف علو الاسعار ده منيين وايه سببه واذا كان ارتفاع الاسعار ده حاليا جشع فا فى القريب العاجل رسمى بنسبة 90فى الميه مفيش تركى اصلا فى السوق وعلى فكرة انامن ناحية االمقاطعة انا الوحيد الى قاطعت وضرتنى انا علشان سعر الطلق الى عاد مكلف جدا وحبى لضرب النار فوق الوصف انا بشترى بندقيه كرال حاليا فى السوق واهى غليت بس علبة الطلق ب60 واه كله ضرب وكله رمايه بس انا كده بشترى مش مقاطع |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 365
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
اهلا بيك يا استاذ مصرى فى وسط اخواتك طبعا رايك يحترم بس انا كنت عايز اسئلك لو التركى اختفى من السوق اية الانواع التتوقع انها تكون مكانة لان الالمانى و الايطالى صعب اوى يخدو مكانو لان اسعارهم وهمية ؟؟ |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مه هيبقه ده الى موجود وبعدين انا شايف ان الحركة دى ياهترقى زوق المصريين اوى اوى ياهتجيبه الارض يالمستوردين هيجيبو الايطالى والالمانى ويدخلو ماركات جديدة شكل اليومراكس والروجر وغيرها او ممكن ينزلو لتحت التركى وتبقه باضت فى القفص لفتح الله مصانعه هتبيتع بيع واياك يرقى نفسه ويطلع شغل نظيف
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|