![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jul 2013
المشاركات: 37
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() |
يشترى من المصنع الحربى وبعدين هو طيار عنده المصانع الحربيه مملؤة عالاخر
|
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
صياد قديم
|
اقتباس:
اقتباس:
شكرا للجميع .. و لكن مفيش طلقات لا فى مصنع الأنتاج الحربى و لا فى مصنع لبن جهينة ... كل ضابط بيستلم 9 طلقات فى الخزنة الأساسىة و مفيش طلق أحتياطى أساسا و لو طلب زيادة .. بيقولولك أتصرف و رحت لمجوعه كبيرة جدا من الضباط صحابنا و المفأجاة أنهم عندهم الوسيلة الأساسية للحماية فى العربية أو فى البيت ... كانت ( فرد خرطوش ) لأن مفيش طلقات .. و الطلقات المتاحة دلوقتى سوق سودة و لو رحت تجيبها مش حيرضى يقولك أنة بيبيع لأنة لما يعرف أنك ضابط حيفكرك جاى تعملة قضية علشان هو بيبيع سوق سودة .... ..... و مفيش حد مقدر أن حياة الضباط فى خطر بسبب عدم تواجد الطلقات ..
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
||
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|