الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-08-30, 02:47 PM   #10
Mostafa Elbana
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2013
المدينه: المهندسين
المشاركات: 182
معدل تقييم المستوى: 14
Mostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Mostafa Elbana
افتراضي رد: حملة المقاطعه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
احب اعرف بس الناس اللى بتتكلم عن الاسعار وغلوها واقولها بملى فمى والله والله الموضوع ان فعلا الاسعار بتيجى من تجار الجمله غاليه فانت بالتالى بتغلى فى القطاعى ولو روحت لتاجر الجمله سالته هيقولك المستورد غلى عليه الاسعار فالبتالى هو كمان غلى ولو روحت المستورد سالته هيقولك المصنع اللى كنت باخد منه غلى عليا والحاجات مبقتش اعرف ادخلها بسهوله وصداع ووش وفى الاخر مش هتعرف مين السبب بس انا ارى ان السبب هى الرءوس الكبرى المستوردين هم اللى بيتحكمو فى اسعار السوق لكن التجار الصغار لا ناقه لهم ولا جمل ليس لهم من الامر شيء
يا كبير والله إحنا عارفين إن تجار المنتدى ناس محترمة والمفروض فى الأساس إنهم يقفوا معانا ضد إستغلال المستوردين ويبلغوهوم إن فى حملات مقاطعة وإن المبيعات مش أوى علشان الكبار يبطلوا إستغلال
Mostafa Elbana غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 11:13 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir