![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 133
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() |
انا اشتريت حته ريتاى من عند الاستاذ محمد ياقوت من اسبوعين كده تقريبا (يوم الجمعه اللى قبل العيد ) والمسدس تماااااام و شغال زى الفل بس الراجل كنت حاسس انو عايز يطردنى من المحل اول لما قولتلو مفتوح و يضرب بلى و كده و قالى لو خرجت بالمسدس من المحل مترجعليش بيه تانى يعنى من الاخر اخذته و قولت ربنا يستر . و انا راجع فى الطريق لقيت الدبشك مشروخ شرخ بسيط كده كنت هرجعله بس قلت خلاص مش مهم دى حاجه بسيطه والحمد لله .
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
|
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 133
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() |
الف مبروك يا ا / مصطفى . بس فى كان سؤال كده معلش . هو ادى لى حضرتك فاتوره او ايصال و اخذته على كام و معاه ايه ؟
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متفاعل
|
الله يبارك فيك ياباشا ولا مفيش فاتورة أنت لو عايز فاتورة بتدفع فرق فى السعر علشان الضريبة والشغل ده كله والحتة اللى أخدتها على 900 تقريبا وكان معاها الزيت والفرشة والعلبة طبعا وأنا بقولك السعر 900 تقريبا لأنى لميت شوية حاجات أسبراى وجرابات وعلب طلق وكاس صواريخ وكعب حديد
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 133
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رابطة مالكي ekol p29 | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 83 | 22-10-10 04:36 PM |
| رابطة مالكي الروم (rohm rg 96) | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 51 | 18-04-26 03:19 PM |
| رابطة مالكي blow c06 | الأفوكاتو | ادوات الصيد الثقيله | 209 | 14-01-11 05:24 PM |
| طلب بخصوص الريتاى بارون !!! | za2r2lel | محدثات الصوت | 15 | 11-08-17 09:07 PM |
| عرض شريف أبوضيف على الريتاى بارون | sherif aboudeif | محدثات الصوت | 19 | 11-06-13 09:52 AM |