الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-05, 04:02 AM   #1
weaamx
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية weaamx
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: Alex
المشاركات: 72
معدل تقييم المستوى: 6
weaamx مستواه غير معروف
افتراضي رد: رساله إلى كل واحد عاوز مسدس حي

أرى عقلاً جميلاً يتحدث )
weaamx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-05, 07:14 AM   #2
Ebrahim Al Ansari
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Ebrahim Al Ansari
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 166
معدل تقييم المستوى: 7
Ebrahim Al Ansari في بداية الطريقEbrahim Al Ansari في بداية الطريقEbrahim Al Ansari في بداية الطريقEbrahim Al Ansari في بداية الطريقEbrahim Al Ansari في بداية الطريقEbrahim Al Ansari في بداية الطريق
افتراضي رد: رساله إلى كل واحد عاوز مسدس حي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى مشاهدة المشاركة
ربنه يجعله فى ميذان حسناتك ويكشف الغمه عن قريب ان شاء الله
جزاك الله عنا خيراً.. منكم نستفيد ونتعلم


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة weaamx مشاهدة المشاركة
أرى عقلاً جميلاً يتحدث )
جزاك الله خيراً على المبالغه الجميله.. الواحد بيحاول يقلد إخواتنا الصيادين القدام.. الكبار سناً ومقاماً
__________________
.


«وجــدتُ سكـوتي متجــراً فلزمتــهُ___ إذَا لَـمْ أجِـدْ رِبحـاً فَـلَـسْـتُ بِخَاسِـرِ»
«وَمَا الصَّمْتُ إلاَّ في الرِّجَالِ مَتَاجرٌ___ وتـاجـرهُ يعلـــو علـى كــل تـاجــرِ»
من أقوال الإمام الشافعي
»


.
Ebrahim Al Ansari غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-05, 07:41 AM   #3
mimic
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية mimic
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المدينه: مدينة الشروق
المشاركات: 230
معدل تقييم المستوى: 7
mimic مستواه غير معروفmimic مستواه غير معروف
افتراضي رد: رساله إلى كل واحد عاوز مسدس حي

كلام جميل ورائع ولكن لي تعقيب بسيط ....


كله سوف يهون امام عينيك عندما تتخيل ان احد الأشخاص او البلطجية بالمعنى العام ممكن انو يتعرض لزوجتك او اختك او بنتك ...

يا باشا انا ساكن في مدينة الشروق .. واللي ساكن هناك ممكن يقولك ان العربويه طلعو على طريق السويس وقطعوه وكان بيوقفو الناس ومش هقولك بقا البهدله اللي كانت بتحصل .. هوا ده موضوع لكل واحد فينا ليه وجهت نظر .... واللي مش قد السلاح ميجيبوش ... او على الأقل يشتري طبنجه صوت للحماية او للحفاظ على اسرته ... يا باشا دلوقتي الدنيا فيها قلق انا من وجهت نظري لازم الواحد يكون معاه اي شيء انشالله قصافة بس يكون يعرف يستخدمها وبكرر اللي مش قد الحاجة ميجبهاش .... وربنا يحمي الجميع ويكرم بلدنا بإذن الله
__________________
إني اخاف من النساء اكثر من الشيطان لأن سبحانه يقول في سورة النساء ( أنَ كَـيْـدَ الشيطانِ كان ضعيفاً )) و في سورة يوسف (( إن كيدَكُـن عظـيم )).
و
لا تتخيل كل الناس ملائكة فتنهار أحلامك…..ولاتجعل ثقتك فى الناس عمياء لأنك
ستبكى يوما على فرط سذاجتك.
mimic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-07, 07:30 PM   #4
Mr_mody
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 581
معدل تقييم المستوى: 30
Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: رساله إلى كل واحد عاوز مسدس حي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimic مشاهدة المشاركة
كلام جميل ورائع ولكن لي تعقيب بسيط ....


كله سوف يهون امام عينيك عندما تتخيل ان احد الأشخاص او البلطجية بالمعنى العام ممكن انو يتعرض لزوجتك او اختك او بنتك ...

يا باشا انا ساكن في مدينة الشروق .. واللي ساكن هناك ممكن يقولك ان العربويه طلعو على طريق السويس وقطعوه وكان بيوقفو الناس ومش هقولك بقا البهدله اللي كانت بتحصل .. هوا ده موضوع لكل واحد فينا ليه وجهت نظر .... واللي مش قد السلاح ميجيبوش ... او على الأقل يشتري طبنجه صوت للحماية او للحفاظ على اسرته ... يا باشا دلوقتي الدنيا فيها قلق انا من وجهت نظري لازم الواحد يكون معاه اي شيء انشالله قصافة بس يكون يعرف يستخدمها وبكرر اللي مش قد الحاجة ميجبهاش .... وربنا يحمي الجميع ويكرم بلدنا بإذن الله

كلامك صح جدا و اوافق علية بشدة لان بجد الاوضاع في البلد دلوقتي خطر و محدش عارف الي راكب معاة في مواصلة دة مواطن ولا بلطجي و ربنا يستر
Mr_mody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أنا عاوز مسدس صوت جديد Mahmoud El-Behairy ادوات الصيد الثقيله 0 11-02-15 03:58 PM
استفسار عن سعر مسدس رش نمره واحد hazem3008 محدثات الصوت 4 11-02-09 11:11 PM
عاوز مسدس صوت.... حسام عبادي ادوات الصيد الثقيله 10 11-01-17 08:10 PM
عاوز اشترك فى نادى للرمايه العربى الصيد العام 4 10-12-04 10:10 PM
معايا مسدس جاب صوت عاوز اعرف شويه حاجات عنه moode_haiasa ادوات الصيد الثقيله 8 10-09-29 07:18 PM


الساعة الآن 04:13 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir