![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| التسليح المصرى و العالمى معلومات عن وسائل التسليح المختلفة |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: وادى النطرون
المشاركات: 29
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ماشاء الله عليك آفو ربنا يكرمك ويباركلك.
لى ملاحظة واجعه قلبى وهى كيف ضربت اسرائيل السودان ولم نحس بطياراتها رايحه جاية واحنا مفيش خالص. والحين هيضربوا ايران واحنا فى سبات...كيف الحل وازاى نصحصح ونراقب وحتى اتمنى اننا نبلغ اى جهة بتحركات اسرائيل لنفشل عملياتها التى تعطى لها نقاط تفوق...والله شئ بيوجع قلبى.وخصوصا انهم مترصدين لينا بشكل عال جدا...لكن باذن الله نهايتهم كما جاء بحسابات القرآن فى2022م باذن الله ولكن يجب ان نستعد ونكون جاهزين قبلها بكل قوة. واللى مش مصدق مش هنخسر لو جهزنانفسنا. |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|